سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساوه از اقدام برای تهیه و عرضه کالاهای اساسی که در ماه مبارک رمضان مورد تقاضای بیشتر از سوی مصرف کنندگان است، با قیمت مصوب در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 13 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، بهزاد رضایی ، افزود: کالاهای اساسی سهمیه ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب دولتی در حال جذب است تا از سوی فروشگاه‌های بزرگ و شرکت‌های تعاونی که مصرف‌کننده عمومی دارند، در اختیار مردم قرار گیرد.
وی درباره وضعیت عرضه مرغ در بازارهای ساوه نیز، گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای این کالا که در ماه رمضان هم بیشتر می شود و با تدابیر اتخاذ شده با کنترل عرضه، تب بازار مرغ فروکش کرد و در هفته‌های گذشته نیز صف خریدی برای دریافت مرغ در سطح شهرستان تشکیل نشده است.
وی اضافه کرد: در چند روز اخیر میزان مرغ برای کشتار کاهش یافت و بر همین اساس با کمبود مرغ زنده در شهرستان مواجه شدیم اما تامین مرغ از کشتارگاه‌های استان در دستور کار قرار گرفت تا وزن‌گیری مناسب این کالا در شهرستان صورت گیرد.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه گفت: کشتارگاه‌ها به دلیل میزان کشتار متغیر همکاری لازم را نداشتند و همین امر سبب افزایش هزینه‌های حمل و نقل شد اما در چند روز آینده این مشکل برطرف می شود.
به گفته رضایی، مرغ‌های زنده از سایر شهرستان ها برای کشتار خریداری می‌شود و در مجموع برای ایام ماه مبارک رمضان نگرانی جدی در حوزه تامین مرغ وجود ندارد.
رضایی همچنین از عرضه برنج، قند و شکر به نرخ دولتی در ساوه خبر داد و گفت: بازرسان اداره صمت با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط بر بازار و نحوه عرضه اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان به طور جدی نظارت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار