پیشنهاد افزایش کرایه تاکسی ۳۵ درصدی با مخالفت اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه مواجه شد و رانندگان تاکسی همچنان برای افزایش قیمت کرایه تاکسی به صورت کارشناسی تا هفته آینده باید صبر کنند.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 13 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه با حضور حداکثری اعضا برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی نامه‌های املاک، بحث افزایش کرایه تاکسی مطرح شد؛ کمیسیون اقتصادی شورا با ریاست حجت‌اله موسوی‌اجاق رقم پیشنهادی افزایش کرایه تاکسی را ۳۵ درصد اعلام کرد که این افزایش مشکلات پول خرد را بین راننده تاکسی و مسافر از بین می‌برد، اما همین افزایش ۳۵ درصدی در برخی از مسیرها رقم ۶۰ تا ۷۰ درصد افزایش را به خاطر رندشدن قیمت کرایه تاکسی در بسیاری از مسیرها نشان می‌داد لذا این طرح با مخالفت اعضاء شورای شهر مواجه شد.

در این جلسه تعیین نرخ کرایه تاکسی مشخص نشد و رانندگان تاکسی همچنان برای افزایش قیمت کرایه تاکسی به صورت کارشناسی تا هفته آینده باید صبر کنند.

تاز آنجا که افزایش کرایه تاکسی ناوگان حمل و نقل شهری در تهران و بسیاری از کلان شهرها ۲۵ درصد اعلام شده، سید‌حجت موسوی‌اجاق دلیل پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی کرایه تاکسی را تورم معیشتی در کرمانشاه عنوان کرد و افزود: کرمانشاه از نظر تورم معیشتی در کشور رتبه اول را دارد لذا در افزایش نرخ کرایه تاکسی باید این مهم مورد توجه قرار بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار