معارفه فرماندار جدید آرادان
فرماندار جدید آرادان در آیینی با حضور مسوولان استان و شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ 13 April 2021

حال مردم این روزها خوب نیست

 

به گزارش تابناک سمنان در این آیین که با حضور معاون استاندار، امام جمعه آرادان و...برگزار شد ضمن تقدیر از فرماندار سابق و سرپرست پیشین فرمانداری آرادان حمید اوردوخانی به عنوان فرماندار جدید آرادان  معارفه شد.

فرماندار جدید آرادان خدمت به مردم را یک تکلیف خواند و اظهار کرد: ما مامور و مستخدم دولت بوده و به نوکری مردم افتخار می‌کنیم.

اوردوخانی با اشاره به شیوع کرونا و اثرات آن بر آحاد مردم گفت: این روزها به‌واسطه‌ی مشکلات ناشی از شیوع کروناویروس، حال مردم خوب نیست و بسیاری از مردم نگرانند، لذا باید کاری کنیم که مردم دلگرم‌تر باشند.

وی بر لزوم برنامه‌محوری در امور تاکید و خاطرنشان کرد: بدون برنامه کار کردن، هدر رفتن تمام سرمایه‌های نظام است.

فرماندار جدید آرادان با اشاره به فرصت باقی‌مانده تا پایان کار دولت افزود: در این چند ماه طلایی لازم است تا مسئولان استان، عنایت خاصی به شهرستان آرادان داشته باشند.
وی با اشاره به قدرشناسی مردم از مسوولان دلسوز اظهار کرد: عشق به مردم و نظام و رهبری سبب شده است تا مسئولان خدمتگزار همچون شهید سلیمانی در قلب مردم جای بگیرند.‌

وی با بیان اینکه اگر دل به کار بدهیم هیچ کاری روی زمین نخواهد ماند. به ظرفیت‌های بالای شهرستان آرادان پرداخت و اضافه کرد: باید قابلیت‌های شهرستان آرادان را شناسایی و تقویت کنیم.

بوربور فرماندار سابق شهرستان آرادان نیز در این آیین خدمت کردن به مردم را یک وظیفه ارزیابی کرد و گفت :شهرستان آرادان در بخش‌های مختلف از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است.

وی به توان بالای این شهرستان در حوزه کشاورزی و دامداری اشاره و تصریح کرد: آرادان یکی از قطب‌های کشاورزی استان است و رتبه اول استان را در این زمینه به خود اختصاص داده است.در بحث شاخص‌های کلان توسعه نیز، شهرستان آرادان در نرخ اشتغال با ۹۵.۸ درصد رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.‌

فرماندار سابق شهرستان آرادان افزود:همچنین در تولیدات گلخانه ای و محصولات مرتبط با آن آرادان دارای رتبه اول استان است.

وی با اشاره به جذب بالای اعتبارات اشتغال طی این دوره گفت: جذب ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال با نرخ ۶ درصد به گونه ای است که توانستیم ۷۲ درصد بالاتر از نرخ تخصیصی استان را جذب کنیم.‌

بوربور با بیان اینکه آرادان در شاخص بهره‌برداری از طرح‌های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد نیز رتبه اول استان را دارد افزود: اعتبارات پروژه‌های روستایی شهرستان آرادان به نسبت گذشته ۱۷۰ درصد رشد داشته اس.

وی به انقلابی بودن مردم شهرستان پرداخت و گفت: بیشترین رتبه مشارکت در انتخابات دوره گذشته در سطح کشور با ۶۲ صدم درصد در اختیار شهرستان آرادان است .

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار