نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:
تابناک- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: قرن پانزدهم، قرن حاکمیت اسلام و نابودی استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ 13 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست مجازی با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه هدایت قرآنی و نجات و کمال انسانی است.

وی افزود: ماه مبارک رمضان سرمایه عرشی خداوند به جامعه ایمانی است.

صفایی بوشهری گفت: ماه بهار قرآن ماه استقامت در مقابل مشکلات و استعانت از خداوند متعال است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: ادیان آسمانی و از جمله اسلام برای سعادت دنیوی و اخروی بشر آمده‌ است و صبر و مقاومت مؤمنانه یعنی انسان وظایف الهی خویش را به درستی تشخیص دهد تا با عمل به آن به سعادت برسد؛ در این مسیر دشمنان بشریت که دشمنان سعادت انسان هستند مشکلاتی را به‌وجود می‌آورند و لذا می بایست مؤمنان و موحدین متقین در برابر این دشمنان باید پایداری و استقامت پیشه کنند.

وی اضافه کرد: انسان مؤمن برای پیمودن مسیر حق، باید مشکلات دشمنان را به جان بخرد و مقاوم باشد؛ تمام انبیای الهی در طول تاریخ در برابر ناملایمت دشمنان حق و سعادت بشریت تا سرحد جان ایستادگی کرده و کوتاه نیامدند.

استاد تفسیر دانشگاه خلیج فارس بندر بوشهر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه محبوب خدا شدن است، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه نجات انسان و کمال آسمانی است.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: قرن پانزدهم، قرن حاکمیت اسلام و نابودی استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه قرآن، ماه انس با خدا، ماه رشد، ماه معنویت و خدمت به دیگران است، گفت: از بهترین کارهای ماه مبارک رمضان امسال، خدمت به هر شکل در عرصه سلامت و کمک هر چه بیشتر به معیشت نیازمندان است.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان ماه بهار معنویت و خدمت است، افزود: ماه مبارک رمضان امسال، ماه جهاد خدمت و مقاومت در راستای ولایتمداری است. ماه مبارک امسال می تواند منشاء سرنوشت ساز تحولات انقلابی برای ایران اسلامی باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینگه داشتن زندگی قرآنی موجب توسعه و رشد فرهنگی و انضباط اجتماعی در جامعه می شود، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نمادهای شهر و روستای قرآنی داشتن شاخصه‌های اصیل هویت اسلامی و دینی است.

در این راستا در تمامی جوامع شهری و روستایی کشورهای اسلامی می بایست تمامی تصمیم گیری ها و قانون گذاری ها بر اساس دستورات الهی و آموزه های اسلام راستین و آیات کلام الله مجید باشد و همگی بدان عمل کنند و در زندگی خود جاری و ساری سازند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار