مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه مشتریان یکی از سرمایه‌های اصلی مخابراتی به شمار می‌روند و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی آن‌ها از اهداف کاری منطقه است گفت: برنامه‌ها و استراتزی‌های کاری بر اساس ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان تدوین شده است.
کد خبر: ۹۵۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ 12 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت در دیدار با ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری به ارائه عملکرد مخابرات در چند سال گذشته پرداخت افزود: در سال ۹۹ علی رغم تمام مشکلات بوجود آمده به خوبی پاسخگوی نیاز‌های ارتباطی و مخابراتی مشتریان بودیم و با کمترین اختلالِ ارتباطی شرایط استفاده از محصولات و سرویس‌های مخابراتی برای مشتریان را فراهم آوردیم.

وی با بیان اینکه ارتقا و توسعه زیرساخت‌های دیتا در دو حوزه‌ی ثابت و سیار به دلیل نیاز بیش از پیش مشتریان برای انجام امورات اداری، بهره مندی دانش آموزان از آموزش‌های آنلاین در فضای مجازی، ایجاد شرایط برای کسب و کار‌های آنلاین و انجام امورات روزانه مشتریان به صورت غیر حضوری و آنلاین یکی از مهمترین اقدامات مخابرات منطقه کردستان در سال گذشته است اظهارداشت داشت: این امر با حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، نمایندگان مردم، مسولان استانی و کارکنان منطقه محقق شد که از تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر می‌نمایم.

حکمت با اعلام اینکه در سال گذشته اعتباری بالغ بر ۱۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در راستای حمایت از تولیدات داخلی، برای تجهیزات مخابراتی با برند ایرانی سرمایه گذاری شده است گفت: حرکت در این مسیر برای تحقق شعار سال از برنامه‌های مخابرات منطقه در سال جاری است که در دستور کار قرار دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد:در حال حاضر تعداد ۵۰۸ هزار و ۹۱۱ شماره تلفن ثابت در استان مشغول بکار هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک تلفن همراه در استان با ضریب نفوذ ۱۳۷ درصد از خدمات و تکنولوژی‌های دیتای همراه بهره‌مند هستند یادآورد شد تعداد ۵۰۷ سایت BTS در استان نصب و راه اندازی شده است.

حکمت به تعداد روستا‌های دارای ارتباط اشاره داشت و گفت: هم اکنون یک هزار و ۶۰۱ روستای استان دارای ارتباط مخابراتی هستند.

وی همچنین تعداد روستا‌های دارای اینترنت را ۵۴۰ مورد اعلام کرد و تصریح کرد: بر اساس برنامه ابلاغی، توسعه خدمات مخابراتی در روستا‌ها از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار