معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: پرداخت تسهیلات به پرونده‌هایی که سال گذشته روند ثبت نام آنها در سامانه کارا انجام شده است، همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ 12 April 2021

 

وحید انتظاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام برای دریافت تسهیلات کرونا در سامانه کارا تا ۱۵ اسفندماه سال گذشته مهلت داشت و بانک های عامل نیز پرداخت تسهیلات را از آن تاریخ، به سال جاری موکول کردند.

این مسوول اضافه کرد: در سال ۱۳۹۹ در مجموع ۱۶ هزار و ۶۰ واحد با اشتغال ۲۱ هزار و ۳۷۴ نفر توانستند مبلغ ۱۹۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

انتظاری افزود: پرونده‌های باقی مانده نیز در سال جاری از سوی بانک های عامل مورد رسیدگی قرار گرفته و روند پرداخت تسهیلات به آنها در جریان است.

وی اضافه کرد: با توجه به تداوم وضعیت تعطیلی مشاغل و اصناف استان براثر شیوع کرونا در صورت اعلام منابع جدید برای پرداخت تسهیلات اطلاع رسانی می شود.

انتظاری با اشاره به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، افزود:سال گذشته بانک های عامل در پرداخت تسهیلات کرونا همکاری و همراهی لازم را داشتند و امیدواریم در سال جاری نیز با توجه به شعار سال اهتمام و همکاری بیشتری را در این زمینه شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار