کد خبر: ۹۵۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶ 11 April 2021

بنام خدا

رهبرانقلاب:
با کانونهای ضدّمعنویّت واخلاق،به شیوه‌ معقول بستیزند واجازه ندهند که جهنّمی‌ها مردم را با زور وفریب،جهنّمی کنند.
بیانیه گام دوم-۹۷/۱۱/۲۲

جناب حجةالاسلام والمسلمین سعیدی نماینده محترم حضرت امام خامنه‌ای درقم مقدس

سلام علیکم

پاسداری از ارزش‌ حجاب درهمه زمانها جزو اولویت‌ها وبلکه ضرورت‌های هرانسان مسلمانی است واین امر پس ازایجاد حکومت اسلامی درجه اهمیتش بسیاربالاترمیرود.

واینکه عده‌ای جملاتی از رهبرمعظم انقلاب را دستاویزی برای بی‌تفاوتی نسبت به ترویج بی‌بندوباری درجامعه قراردهند انحراف بوده وبافرامین معظم له درباره لزوم پاسداری ازارزشها،فضای اسلامی جامعه وامرعفاف وحجاب سازگارنیست.

امروزکه مبارزه با ارزش حجاب تبدیل به سلاحی سیاسی علیه انقلاب اسلامی ونظام مقدس اسلامی شده است،اهمیت این‌ امر دوچندان میشود.

سالیان اخیرعده‌ای ساده‌اندیش یاسطحی‌نگر درتکمیل پازل دشمنان ومغرضان،شروع به حاشیه راندن موضوع حجاب وعفاف وکم اهمیت جلوه دادن موضوع فضای اسلامی جامعه کرده‌اند که این رویکرد تاحدود زیادی خوشایند مسئولان منفعل ما بوده وطبیعی است؛کسانی که به دلیل نداشتن دانش لازم وبرنامه‌ متناسب،درمقابل مطالبه آمران به معروف دستپاچه شده اند،به این توجیهات متوسل شوند واین ادعای باطل که حجاب اولویت نیست به مذاق آنها خوش آمده است وعافیت طلبیشان را پشت اولویت بندی دروغین پنهان میکنند.

توجه ودفاع از ارزش حجاب،درتمامی بلاد مسلمین ازجمله کشوراسلامی‌مان لازم است و درمورد شهرمقدس قم،ضرورت توجه به آن مضاعف است.

باکمال تاسف درشهرقم هم شاهد ترویج مظاهرفرهنگ منحط غرب هستیم.
بخصوص درسالیان اخیردشمنان با استفاده از زمینه موجود یعنی نارضایتی عمومی ازمشکلات اقتصادی وبویژه رانت‌خواریها وفسادها دراین عرصه میدان‌داری میکنند وشهرمقدس قم نیز ازاین هجمه بی‌بهره نمانده وفعالیتها علیه فرهنگ اسلامی کاملا با برنامه صورت میپذیرد.

شهری که به تعبیرامام خامنه‌ای پایه انقلاب وذخیره الهی برای اسلام است ومیتوان آن را الگوی یک شهراسلامی دانست،به جولانگاه بدحجابان وبرخی تفریحگاهها به محلی برای کارناوال‌های ساختارشکن تبدیل شده است.

ورودی قم که باید زائرسرای این شهرمقدس بوده و رنگ وبوی معنوی شهر را قبل از ورود،به زوار ومیهمانان ارائه دهد،به محل پخش موسیقی حرام،گران فروشی عده‌ای سرمایه‌دار ونامناسب‌ترین قسمت این فروشگاهها نمازخانه‌های آن است واظهارعجز،واکنش تکراری و وقیحانه غالب مسئولان دراین زمینه است.

جناب آقای سعیدی درموارد پرشماری اگرنگوییم درهمه موارد پس ازاظهارعجز،پاسخ مدیران مربوطه به جوانان مطالبه گر،خانواده‌های شهدا،آمران به معروف وناهیان ازمنکر این است که ایده وطرح شما برای جلوگیری از وضعیت موجود چیست؟

از شما میپرسیم آیا توهینی بالاتر ازاین می‌توان نسبت به امت حزب الله روا داشت؟
و البته نیروهای حزب اللهی فریب این فرافکنی‌ها وشگردها را نخواهند خورد.

جناب آقای سعیدی کجا امت حزب الله از مسئولان درخواست برخورد با مردم را داده‌اند؟

موضوع حجاب به حدود ۳۰ نهاد وسازمان درحکومت اسلامی مربوط میشود ومسئولیت دفاع وپاسداری ازاین ارزش مهم اسلامی برعهده تمامی مسئولان وکارگزاران نظام اسلامی است واین موضوع که مسئولان،وظیفه خود را ازمردم مطالبه میکنند نیزموضوع تلخ وغیرقابل قبولی است.

بدون تردید اگر مسئولان نه به اندازه امام خامنه‌ای وامت مسلمان بلکه بخشی ازدغدغه ایشان را درباره وضعیت عفاف وحجاب درجامعه داشتند؛تاکنون راهبردها،برنامه‌‌ها،چشم‌اندازها و راهکارهای پرشماری برای انجام وظیفه خود ارائه میدادند؛ و وضعیت موجود نشانگراختلاف فاحش بین نظام ارزشی بسیاری ازمسئولان با نظام ارزشی اسلام بوده وبه هیچ وجه انفعال و دستپاچگی موجود بین مسئولان درشهر مقدس قم قابل توجیه و دفاع نیست.

درانقلابی که چهره ظاهری آن چهره فرهنگی است و دراسلامی که به تعبیرامام خمینی رضوان الله علیه برنامه زندگی انسان ازقبل تولد تا بعد از مردن را ارائه داده است بدون تردید برای حل این مسئله مطالب فراوانی گفته شده؛لذا باید به کم‌کاریها واظهارعجز مسئولین دراین زمینه خاتمه داد.

در پایان ضمن اظهار نارضایتی شدید از وضعیت حجاب وعفاف در شهرمقدس قم که آن را ناشی ازقصورها وتقصیرها میدانیم ازجنابعالی به عنوان
۱.نماینده ولی فقیه درقم
۲.رئیس شورای فرهنگ عمومی
۳.رئیس شورای امربه معروف ونهی ازمنکر
۴.تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها
۵.امام جمعه شهرمقدس قم
مطالبه میکنیم که اقدامی درشأن عفاف وحجاب نسبت به وضعیت موجود انجام دهید که رضای خدا ودعای مومنان را درپی داشته باشد

اسامی تشکل های امضا کننده ی این نامه به شرح ذیل می باشد:

۱- قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی
۲- ستاد حوزوی احیاء فریضتین
۳- تشکل حوزه انقلابی
۴- موسسه فقاهت و تمدن اسلامی
۵- تشکل طلبگی قیام
۶- موسسه احیاء امت برتر
۷- مجموعه صدای حوزه
۸- قرارگاه فرهنگی حضرت علی اصغر
۹- موسسه فرهنگی پژوهشی طهورا
۱۰- مجمع پیروان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی
۱۱- مجمع جهادی روحانیون ولایی و انقلابی
۱۲- گروه فرهنگی تبلیغی ولایت فقیه
۱۳- گروه مطالبه گری طور سینا
۱۴- کانون فرهنگی پیشگامان و وارثین مهدوی
۱۵- موسسه روایتگران نور
۱۶- کانون تربیتی اندیشه کوثر
۱۷- کانون تربیتی سلمی
۱۸- موسسه اندیشه امین
۱۹- دفتر مطالعات فضای مجازی
۲۰- گروه فضای مجازی تراز انقلاب اسلامی(فمتا)
۲۱- موسسه محیا
۲۲- کانون بصیرت
۲۳- نهضت مبلغین انقلاب اسلامی
۲۴- گروه فکری تربیتی شهید اندرزگو
۲۵- شبکه مردمی تمدن اسلامی(شمتا)
۲۶- گروه قرآن و عترت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار