نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ایران همواره مدعی پیشرفت در حوزه‌های پزشکی است، گفت: وقتی ما مدعی پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های پزشکی هستیم که به حق همین‌گونه هم هست پس چگونه دولت با سوء‌تدبیری و سهل‌انگار در کنترل ویروس سبب بروز تلفات جانی بسیاری شده است؟!
کد خبر: ۹۵۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 10 April 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: محسن علیزاده درباره بی‌تدبیری دولت در بحث کنترل ویروس کرونا اظهار داشت: متاسفانه دولت از ابتدای شیوع این ویروس نتوانست آنگونه که باید مدیریت بیماری را در دست بگیرد.

وی با بیان اینکه کشور ایران همواره مدعی پیشرفت در حوزه‌های پزشکی است، گفت: وقتی ما مدعی پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های پزشکی هستیم که به حق همین‌گونه هم هست پس چگونه دولت با سوء‌تدبیری و سهل‌انگار در کنترل ویروس سبب بروز تلفات جانی بسیاری شده است؟!

علیزاده افزود: پیش از تعطیلات نوروز، رئیس جمهور اعلام کرد که ما می‌توانیم ادعا کنیم کرونا را پشت سر گذاشته و پیک چهارمی در کار نخواهد بود اما همین سهل‌انگاری‌ها اوضاع امروز را به‌گونه‌ای رقم زده که شیوع ابتلا در این پیک بیش از دو برابر پیک‌های قبلی است.

وی ضمن اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در نوروز سال گذشته اظهار داشت: در عید سال گذشته محدودیت‌هایی که اعمال شد توانست شرایط را تا حدی مدیریت کرده و اوضاع را بهبود ببخشد اما امسال نحوه مدیریت به‌گونه‌ای بود که مردم به سفر رفتن ترغیب شدند و دولت با چشم‌پوشی از اعمال محدودیت‌های جدی به طور غیر مستقیم مردم را به سفر ترغیب کرد و امروز شاهدیم که کرونای جهش یافته به سرعت میان مردم جامعه در حال انتشار است.

نماینده سپیدان و بیضا در ادامه با اشاره به بحث واکسن نیز خاطرنشان کرد: دولت حتی در بحث تهیه واکسن نیز تعلل کرد و برخلاف فرمایشات رهبری از کشورهایی که بنا نبود واکسن را تهیه کرد و از کشورهای که قرار بود تهیه نکرد؛ لذا مجلس نیز با توجه به شرایط بحرانی پیش امده در هفته جاری بر اساس تخلف صورت گرفته اعمال ماده ۲۰۰۳۴ را برای رییس جمهور دنبال خواهد کرد و وی باید پاسخگوی ضعف عملکرد دولت در این رابطه باشد.

 

کرونا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار