مسئول کمیته بانوان هیات فوتبال استان قزوین از اعزام تیم بانوان به مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور به میزبانی تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 10 April 2021

 

طاهره کشتیرانی روز شنبه با اعلام این خبر، افزود: تیم فوتسال بانوان قزوین با مربیگری راضیه مرادی و سرپرستی مریم جباری، کار خود را از لیگ استانی در قزوین شروع کرد و پس از قهرمانی در این مسابقات سهمیه حضور در لیگ دسته سه کشور را به دست آورد.

وی افزود: این تیم از همان ابتدای حضور در لیگ دسته سه کشور زیر نظر هیات فوتبال استان قزوین شروع به فعالیت کرد و با موفقیت در دور رفت و برگشت لیگ به دسته ۲ کشور صعود نمود.

نایب رئیس هیات فوتبال استان قزوین گفت: در دور رفت و برگشت لیگ دسته سه کشور، قزوین میزبان مسابقات بود که در نهایت تیم فوتسال بانوان پس از دور برگشت به مرحله نهایی لیگ دسته ۲ صعود کرد اما مسابقات آن با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.

کشتیرانی گفت: در سال ۱۳۹۹ با حمایت، پشتیبانی و پیگیری رییس هیات فوتبال استان قزوین، سهمیه حضور در لیگ یک بانوان کشور را دریافت کردیم و برای شرکت در مسابقات لیگ یک اعلام آمادگی نمودیم.

این مسوول اضافه کرد: در حال حاضر لیگ یک فوتسال بانوان کشور در هشت گروه در مناطق مختلف کشور در حال برگزاری است و تیم فوتسال استان قزوین در گروه ۲ قرار گرفته که شامل چهار تیم هیات فوتبال استان قزوین، استقلال ساری، فیزیوتراپی تهران و شارونای آبادان است.

وی افزود: تیم فوتسال استان قزوین با ۱۵ بازیکن بومی از استان به این رقابت ها اعزام شده است و از ۲۰ تا ۲۴ فروردین در تهران با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار