رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در طرح نظارتی نوروز از ۱۵ بهمن ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ از ۳۲ هزار و ۱۹۳ واحد صنفی و خدماتی در استان قزوین بازرسی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 10 April 2021

 

به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت استان قزوین، عزیزالله افضلی روز شنبه با اعلام این خبر، افزود:بازرسان این سازمان با حضور دائم در بازارهای سطح استان از واحدهای صنفی و خدماتی بازرسی داشته اند.

وی افزود: در پی این بازرسی ها تعداد ۲ هزار و ۲۸ پرونده تخلف به ارزش ۲۳۰ میلیارد ریال برای واحدهای متخلف تشکیل شده است.

این مسوول اظهار داشت: بالغ بر ۳۵۰ واحد صنفی طی این مدت به دلیل رعایت نشدن موارد قانون نظام صنفی و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی مهر و موم شده اند.

افضلی اعلام داشت: بازرسان این سازمان به بیش از هزار و ۵۰۰ واحد صنفی نیز تذکر داده اند که در صورت نادیده گرفتن این تذکرات برای آنها نیز پرونده تخلف تشکیل خواهد شد.

رئیس سازمان صمت قزوین یادآور شد: در این بازه زمانی بیش از ۳۷۲ واحد نانوایی نیز مورد بازرسی قرار گرفت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به نانوایان تذکر داده شد.

وی از عموم شهروندان قزوینی درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور و احتکار مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار