مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از صرف هزینه بیش از ۲۳۰ میلیارد تومانی برای بیمه شدگان سلامت استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 10 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،امید قادری در جمع خبرنگاران با اشاره به خانواده یک میلیون و 100 هزار نفری بیمه سلامت در استان گفت: از مجموع یک میلیون و 952 هزار نفر جمعیت استان 60 درصد آنها تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

وی از صرف هزینه بیش از 230 میلیارد تومانی برای بیمه شدگان استان در سال گذشته خبر داد و افزود: بخش اعظم این هزینه ها صرف درمان بیماران کرونایی شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه در بحث پرداخت مطالبات درمانی به روز هستیم و در هیچ سالی پرداخت مطالبات به این حد به موقع و به روز نبوده است.

قادری جمعیت بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت در استان را 2290 نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد بیش از هزار نفر آنها را بیماران ام.اس تشکیل می‌دهند.

این مسئول با اشاره به پیشرفت خوب تکمیل پروژه ساختمان اداره کل بیمه سلامت هم گفت: این پروژه نهایتا تا هفته دولت امسال تحویل می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به فراهم کردن زیرساخت های اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در سطح استان گفت: در حال حاضر 95 درصد تجهیزات و امکانات این طرح در سطح استان فراهم شده است.

قادری از پیشرفت 100درصدی اجرای این طرح در مراکز درمانی و تشخیصی بخش خصوصی خبر داد وافزود: در بخش دولتی کار کمی با پیچیدگی هایی همراه است که در جلسه با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اعضای نظام پزشکی استان موانع اجرای این طرح شناسایی و با اتخاذ تصمیمات خوبی قرار بر این شد طرح با سرعت خوبی پیش رود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار