جهیزیه نوعروسان خراسان جنوبی
در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) و تنی چند از مسئولان استانی، رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع ۲۴۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 08 April 2021
تابناک خراسان جنوبی : ظهر امروز با حضور نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصار الرضا (ع)، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و تنی چند از مسئولان رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع ۲۴۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی برگزار شد.

در این رزمایش که با همکاری قرارگاه جهادی امام رضا (ع) برگزار شد ۲۴۳ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بین نوعروسان توزیع خواهد شد.

سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در این رزمایش اظهار داشت: در مجموع کل کمک‌های مومنانه‌ای که تاکنون ثبت شده است ۳۷۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه کمک بلاعوض انجام شده ۲۰۰ میلیارد تومان است بیان کرد: میزان اعطای وام قرض الحسنه اشتغالزایی برای افراد آسیب دیده از کرونا ۱۸۰ میلیارد تومان است.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به انتخابات خاطرنشان کرد: یکی از کمک‌های مومنانه و بزرگترین احسان ترویج مردم به رفتن پای صندوق‌های رأی است، چون بزرگترین کمک مومنانه این است که نظام و انقلاب خود را با رأی خود یاری کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی نیز در این رزمایش اظهار داشت: در راستای اجرای این رزمایش ۲۴۳ سری جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع می‌شود.

رضا سلم‌آبادی با بیان اینکه تمام این لوازم از تولیدات داخلی جمهوری اسلامی ایران است افزود: ارزش واقعی این اجناس بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه ۵۶ درصد از این جهیزیه سهم کمیته امداد است بیان کرد: ۱۸ درصد سهم گروه جهادی امام رضا (ع) و مابقی سایرین بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: دعای محرومان و مستمندان که پایه‌های انقلاب هستند سبب شده که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از بحران‌های بسیاری عبور کند.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خراسان جنوبی نیز در این رزمایش بیان کرد: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در کل کشور فعالیت خود را انجام می‌دهد و در خراسان جنوبی نیز از اوایل سال ۹۵ کار را آغاز کردیم.

صادقی با بیان اینکه از ابتدای کار، شناسایی جهادگران را انجام دادیم خاطرنشان کرد: در بحث کرونا نیز توزیع ماسک، گان در بین بیمارستان‌ها و اقلام بهداشتی انجام شده است.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر توزیع جهیزیه را در استان داریم یادآور شد: درخواست ما این است که مدیران به گروه‌های جهادی اعتماد داشته باشند و کار‌ها را به ما بسپارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار