دادستان مرکز استان در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا ، گفت : در تمامی آیتم ها با آمارهای موجود همه دستگاه ها به نسبت کشور بی نظیر بوده است .در ایام نوروز دیدیم همه پای کار بودند.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 07 April 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دادستان مرکز استان در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا ، گفت : در تمامی آیتم ها با آمارهای موجود همه دستگاه ها به نسبت کشور بی نظیر بوده است .در ایام نوروز دیدیم همه پای کار بودند.
سید علی ملک حسینی افزود : رعایت پروتکل ها بنابه شرایط استان با مسئولیت استاندار و همراهی حوزه قضایی به نحو بسیار مطلوبی انجام شد.
وی ادامه داد : تعداد جلسات ، تست ها ، حضور در بازار ، برخورد با تخلفات ، تعطیلی باغات ، تالارها و موارد دیگر نسبت به دیگر مناطق کشور به نحو بسیار مطلوبی رعایت شد .
ملک حسینی گفت : دستگیری های متخلفین با صراحت و بدون تعارف انجام شد . کجا دیدید عروس و داماد های متخلف در رعایت پروتکل ها یا دیگران دستگیر شوند که در این استان انجام شد . حتی یکی از قضات برادر خود را هم به دلیل تخلفات کرونای دستگیر کرد.
دادستان مرکز استان افزود : هیچ استانی مثل کهگیلویه و بویراحمد ورودی ها را کنترل نکرد . نیروانتظامی به نحو بسیار خوبی پای کار بود این در حالی است که زلزله سیسخت را داشتیم ، سرقت ها و حوزه های دیگری بود که نیروی انتظامی باید در آنجاها هم اقدام می کرد اما دیدیم با وجود همه این موارد در وظایف محوله به خوبی اقدام کرد.
ملک حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : ما به نسبت به عملکرد برخی رسانه ها انتقاد داریم. این همه پویش بر علیه مدیران راه اندازی شد اما یک پویش نه به مراسمات ، نه به دورهمی ها و ... راه اندازی نشد .
وی افزود : وقتی یک رسانه بر علیه فرمانداری که پای کار بوده تیتر می زند (ناکامی فرماندار در مدیریت کرونا) در حالی که در تصویر منتشره خبر فرماندار پای کار است ، این بی انصافی است .
وی گفت : در حالی که فرماندار را در محل کار در حال انجام وظیفه است ، بر علیه وی خبر می زنند اما در مورد جلسلت سیاسی که محل شیوع کرونا است با افتخار تیتر می زند اتحاد خوب و فلان که این بی انصافی است و من انتقاد جدی بر این رسانه ها دارم .
ملک حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : برخی از سیاست ها باید کارشناسی تر شود مثلا اگر 50 درصد قرار باشد به محل کار نیاید جفا به 50 درصد دیگر است چرا که ازدحام بیشتر می شود و عملا کار آن 50 نفر را باید افراد حاضر انجام دهند ضمن اینکه ازدحام موجود باعث شیوع بیشتر کرونا می شود.
دادستان مرکز استان در ادامه گفت : در شرایط فعلی هر اجتماع یا دورهمی جرم مشهود است و اصلا نیازی به تماس نیست و همکاران قضایی به فوریت برخورد کنند .
ملک حسینی در پایان گفت : کسی که در این شرایط خود را در مقام بالاتری می بیند و عروسی یا مراسم برگزار می کند پذیرفتنی نیست و با هیچ کس تعارف نداریم . حقوق عامه برای ما خط قرمز است که باید حتما رعایت شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار