مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: هشت میلیون و ۲۵۴ هزار و ۹۰۰ وسیله‌ نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان در طرح نوروزی (۲۵ اسفند ۹۹ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۰) تردد کردند.
کد خبر: ۹۵۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 07 April 2021

تردد بیش از هشت میلیون خودرو نوروز ۱۴۰۰ در محورهای استان سمنان ثبت شد

 

به گزارش تابناک سمنان احسان منصورکیایی ابراز داشت: بر اساس آمار و اطلاعات تردد ثبت شده به وسیله سامانه‌های ترددشمار برخط فعال در طرح نوروزی سال ۱۴۰۰،   میـانگین نرخ تردد در محور تهران- مشهد در محدوده استان سمنان در نوروز،  ۵۰۹ وسیله نقلیه در سـاعت بود.

وی ادامه داد: باتوجه به آمار تردد وسایل نقلیه در طرح نوروزی سال گذشته و مقایسه نرخ تردد ساعتی محورها، تردد در محور تهران- مشهد در محدوده استان سمنان در بازه زمانی گفته شده  نسبت به سال گذشته حدود ۱۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: آمـار تردد در محورهای ورودی استـان در طرح نوروزی ۱۴۰۰ در حدود ۹۴۳ هزار و ۹۰۰ وسیله نقلیه است.

منصور کیایی بیان کرد: ۱۳.۶  درصد ترددها از بیست و پنجم اسفند ۱۳۹۹ تا پانزدهم فروردین امسال در محورهای مواصلاتی استان سمنان مربوط به تردد وسایل نقلیه سنگین بود.

وی یادآور شد: محور ایوانکی-شریف آباد با متوسط تردد روزانه ۱۶ هزار و ۹۷۴ وسیله نقلیه پرترددترین محور استان بود و محورهای شریف آباد-ایوانکی و گرمسار-آرادان نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی تصریح کرد: پرترافیک ترین روزهای طرح نوروزی در محورهای مواصلاتی استان سمنان در طرح نوروزی ۱۴۰۰،  مربوط به روزهای جمعه ۲۹ اسفند سال گذشته، ششم و چهاردهم فروردین امسال بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: ۵۲ دستگاه تردد شمار برخط فعال در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

بیش از ۸۰۰ دستگاه  ناوگان عمومی و ۴۰ شرکت حمل و نقل مسافر در استان سمنان در حوزه حمل ونقل جاده‌ای مسافر فعالیت می‌کند.
سالانه ۲۰ میلیون تردد در محور تهران-مشهد در محدوده استان سمنان ثبت می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار