همزمان با درگذشت پدر شهیدان جوادی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، برخی مسئولین استان و شهرستان لنده پیام های تسلیت صادر کردند.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱ 07 April 2021

پیام تسلیت فرماندار شهرستان لنده درپی درگذشت پدر شهیدان جوادی

استاندار کهگیلویه وبویر احمد در پیامی رحلت پدر شهیدان جوادی را تسلیت گفت؛

در این پیام آمده است

بسم الله الرحمن الرحیم

كُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ وَ إِنَّما تُوَفَّوْنَ أُجُورَكُمْ يَوْمَ الْقِيامَةِ فَمَنْ زُحْزِحَ عَنِ النَّارِ وَ أُدْخِلَ الْجَنَّةَ فَقَدْ فازَ وَ مَا الْحَياةُ الدُّنْيا إِلاَّ مَتاعُ الْغُرُورِ

خانواده محترم، صبور و مقاوم شهیدان جوادی

خبر درگذشت مرحوم حاج قدیفه جوادی از نمونه‌های ماندگار، اسطوره صبر، ایثار و استقامت و پدر بزرگوار شهیدان حمدالله و امرالله جوادی ، موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

پدری دلسوز که خالصانه و برای رضایت خداوند تبارک و تعالی، فرزندان دلبند  و گل‌های باغ زندگی خود را برای دفاع از حریت و آزادگی و دین مبین اسلام و تمامیت ارضی ایران تقدیم کرد تا خون پاک آن دو آلاله سرخ و کبوتران حرم یار، که تداوم بخش نهضت سرخ حسینی و عاشورای خمینی است، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشند
آن پدر والامقام با تربیت عاشورایی خود، فرزندانی رشید و دلاور را تقدیم اسلام و انقلاب کرد که قطره‌ قطره‌ خونشان حافظ امنیت و کیان ایران اسلامی است و حال پس از سال‌ها فراق، در کنار فرزندان رشیدش به آرامش ابدی رسید.

اینجانب درگذشت آن اسوه صبر و مقاومت،که پس از عمری تحمل درد فراق فرزندان شهیدش، در جوار رحمت حق آرام گرفته است را به مردم شهید پرور شهرستان لنده، خانواده و بازماندگان آن عزیز سفر کرده تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همجواری و همنشینی با ارواح طیبه شهداء و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

حسین کلانتری
    استاندار

فرماندار شهرستان لنده در پیامی درگذشت پدر شهیدان جوادی را تسلیت گفت؛

در این پیام آمده است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«انا لله و انا الیه راجعون» خانواده محترم شهیدان «امرالله و حمدالله جوادی » سلام علیکم

پدران معظم شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزند شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه جاودان ایثار و فداکاری هستند.

هیچ قلمی یارای وصف این صبر و ایثار نیست آنگاه که تمام دارایی یک پدر، فرزند است و چه سعادتی از این بالاتر که پدری ابراهیم وار، تمام دارایی‌اش را در راه اعتقادات راستینش فدا کند و جوانان برومند خود را جانانه برای راه سترگ شهادت رهسپار نماید.

مرحوم مشهدی «قدیفه جوادی» پدر گرامی شهیدان والامقام «امرالله و حمدالله جوادی » پس از سال‌ها بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرش ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت دارم.

تورج رزمجو
فرماندار لنده

سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت پدر شهیدان حمدالله و امرالله جوادی پیام تسلیت صادر کرد.

باسمه تعالی

انالله واناالیه راجعون
خانواده محترم شهیدان جوادی
خبر درگذشت زنده یاد مشهدی قدیفه جوادی پدر شهیدان والامقام جوادی باعث تاثر وتالم گردید.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان محشور گردد.
سیدمحمد موحد
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده
 
فرمانده سپاه فتح با صدور پیامی، درگذشت پدر شهیدان والامقام «امرالله» و «حمدالله » جوادی را تسلیت گفت.

پیام سردار خرم دل بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون

امروز مردی چهره در نقاب خاک کشید که در عمر مبارک خود، به امام حسین(ع) اقتدا کرده و علی اکبرهای خود را در راه اعتلای اسلام و قرآن فدا کرد.

خبر درگذشت کربلایی قدیفه جوادی پدر شهیدان «امرالله» و «حمدالله » جوادی غم و اندوه عاشقان سیدالشهدا را دو چندان کرد.

اینجانب با تاثرّ و تالّم فراوان، درگذشت این فقید سعید را به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب، خانواده محترم ایشان و مردم ولایت مدار شهرستان لنده تسلیت گفته، و علو درجات آنمرحوم و فرزندان شهیدش را از خداوند منّان خواهانم.

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده درگذشت پدر شهیدان جوادی را تسلیت گفت

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با نهایت تاسف و تاثر،درگذشت پدر شهیدان امرالله و حمدالله جوادی را به مردم شهید پرور استان و شهرستان لنده به ویژه خانواده معظم ایشان تسلیت عرض می کنم.

این مرد بزرگ، اسوه اخلاق و صبر و ایثار بود و با رنج و مشقت فراوان، جوانانی رزمنده و  مجاهد در راه اسلام پرورید و دو تن از آنها  را در راه حق تقدیم کرد و در پیام رسانی شهیدان، الگویی از مقاومت و پایداری، تا آخرین لحظه عمر مبلغی استوار برای راه امام و شهیدان بود و پیوسته در تبعیت محض از امام خامنه ای عزیز تأکید می ورزید، که امروز به همنشینی فرزندان شهیدش نائل شد.

از خدای متعال برای این عزیز سفرکرده طلب مغفرت و برای بازماندگان خصوصا فرزندان بزرگوار آن سفر کرده به کوی دوست، صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

سرهنگ پاسدار روح الله ویسی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده

عزیز اله شریفی عضو شورای شهر لنده در پیامی رحلت ابوالشهدای این شهر را تسلیت گفت

در این پیام آمده است

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ارتحال ابوالشهدا مرحوم "مشهدی قدیفه جوادی" مرد مؤمن ، صبور و انقلابی را به خانواده‌ی گرامی، جمیع منسوبین و وابستگان ایشان و به همه‌ی مردم شهید پرور شهرستان لنده تسلیت عرض می نمائیم .

این انسان خدوم که پس از عمری صبوری و تحمل درد فراق فرزندان شهیدش در جوار رحمت حق آرام گرفته است نمونه کاملی است از گذشت و فداکاری در راه استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

از خداوند متعال برای آن مرحوم ، علو درجات و همجواری و همنشینی با ارواح طیبه شهداء و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم .

 عزیزاله شریفی 

خادم مردم لنده در شورای شهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار