تابناک-این بازدید در راستای شعار سال و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب در حمایت و پشتیبانی از تولید و رفع موانع موجود صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸ 05 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر با حضور در کارگاه تولیدی سبد در شهر کهورستان با فعالیت های این کارگاه تولیدی که در جهت تامین نیازهای کشاورزان شروع به کار کرده است بازدید کرد.


در این بازدید که با حضور جناب سرهنگ جعفر اسلامی فرمانده ناحیه سپاه خمیر، ابراهیم پرواز بخشدار مرکزی، کمال رئیسی پور رئیس اداره جهاد کشاورزی، رکن الدینی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و حجت‌الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر بندر خمیر انجام شد.

کارگاه تولیدی سبد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در فاز و راه اندازی شد و جهت گسترش دو فاز دیگر نیز افزوده خواهد شد.

فرشید رحمانیان مالک کارگاه تولیدی سبد گفت در این کارگاه تعداد ۲۰ نفر به صورت مستقیم در دو شیفت کاری ۱۰ نفره و حدوداً ۳۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به فعالیت می باشد.

وی اضافه کرد : این کارگاه روزانه بین ۵ تا ۱۰ هزار تولید می شود که با گسترش کارگاه تولیدی روزانه ۵۰ هزار سبد تولید خواهدشد .

رحمانیان ادامه داد : با این ظرفیت تولید سبد نیاز بخش عمده شهر بندرخمیر و بخش مرکزی همچنین شهرستان میناب راوند هشتبندی و قسمتی از بندر لنگه در استان تامین می شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی در این بازدید ضمن خداقوت و خسته نباشید به کارکنان این کارگاه تولیدی افزود: باتوجه به نامگذاری مقام معظم رهبری در سال جاری با نام تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها لازم دانستیم از کارگاه های تولیدی بازدید به عمل آوریم تا بتوانیم برخی از مشکلات آنها را به گوش مسئولین برسانیم .

وی افزود: ما تمام سعی و تلاش خود را در گسترش فرهنگ تولید در شهرستان انجام خواهیم داد و این جوانان پای کار هستند که با طرح ها و ایده های خود نقش بسیار مهمی در رونق تولید در این سرزمین باید داشته باشند.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر گفت: جا دارد مسئولین دستگاه های اجرایی موانع را از سر راه تولیدی ها که برای رشد و توسعه مملکت در تکاپو هستند هموار کنند و همچنین حمایت‌های لازم را از آنها تا حصول نتیجه انجام دهند.

فرمانده ناحیه سپاه بندر خمیر نیز در این بازدید گفت : تدبیر کاملاً هوشمندانه و منطبق با دغدغه‌های و مطالبات فعالان اقتصادی توسط مقام معظم رهبری نشان از بالندگی و حرکت به سمت پیشرفت و توسعه برای ایران عزیز اسلامی خواهد بود.


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار