معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان:
تابناک-معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: در بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری، 37 هزار دانش آموز در سطح مدارس استان مشارکت داشتند.
کد خبر: ۹۵۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ 05 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، احمد مهرانی اظهار داشت: بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری با سوال «فرزندان من برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به خانواده و همکلاسی های خود کمک و یاری کنید» در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۰_ ۱۳۹۹ آغاز شد.
وی افزود: 37 هزار دانش آموز هرمزگانی در سطح مدرسه در این فراخوان مشارکت داشتند که پس از داوری انجام شده در سطح مناطق، تعداد 610 اثر به دبیرخانه استانی پرسش مهر ارسال شد.
به گفته مهرانی، از مجموع آثار راه یافته به مرحله استانی 147 اثر حائز رتبه برتر شناخته شد که 55 اثر رتبه اول، 48 اثر در رتبه دوم و 44 اثر نیز در رتبه سوم استان قرار گرفتند.
معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: آثار برتر مرحله استانی برای رقابت در مرحله کشوری ارسال شده و نتایج نهایی مرحله کشوری در تیر ماه 1400 اعلام خواهد شد.
مهرانی ضمن تقدیر از زحمات تمامی مناطق و شهرستان های استان که در زمینه فراخوان پرسش مهر ریاست جمهوری فعال بودند، خاطر نشان کرد: مناطق قشم، میناب و ناحیه یک بندرعباس به ترتیب توانستند بیشترین رتبه های برتر این مسابقه را در مرحله استانی به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار