رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان:
تابناک-رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت:انتخابات خرداد ماه یکی از مهمترین انتخابات پس از انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹ 05 April 2021


به گزارش خبرنگارتابناک هرمزگان؛ دکتر علی رئوفی در سومین جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد انتخابات استان با حضور روسای کمیته ها و فرمانداران، با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، عنوان کرد: نام گذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده اهمیت ویژه تولید برای کشور است و ضروری است فرمانداران شهرستان های استان برای تحقق این شعار مهم در کنار برگزاری انتخابات و مدیریت کرونا، کار و تلاش جهادی کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: با تلاش فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، این مهم طبق برنامه ریزی ها با کمترین مشکل در حال انجام است که قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: اعضای ستاد انتخابات به عنوان مجریان برگزاری انتخابات اجرای دقیق قانون را دنبال کنند و در روند ثبت نام خدشه ای به داوطلب یا کاندیدایی وارد نشود.

رئوفی خاطرنشان کرد: فرمانداران و بخشداران با اطلاع رسانی مناسب افراد توانمند و علاقه مند به ویژه جوانان را برای حضور در عرصه مهم انتخابات شورای اسلامی روستاها ترغیب و تشویق کنند.

وی در همین خصوص افزود: انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها فرصت مناسب برای افرادی است که علاقه مند هستند توانایی های خود را در عرصه اجرایی به منصه ظهور برسانند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان تصریح کرد: افراد مطالبه گر و فعال اجتماعی که دغدغه خدمت به مردم را دارند برای تحقق مطالبات وارد عرصه مهم شوراها شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: انتخابات پیش رو مهمترین انتخابات در بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی با توجه به فشارهای همه جانبه دشمنان و مشکلات اقتصادی است و مسئولیت فرمانداران برای تشویق و ترغیب مردم برای حضور پر رنگ در این عرصه دو چندان است.

رئوفی خاطرنشان کرد: هرمزگان در تشکیل هیات های اجرایی انتخابات و ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها هرمزگان جزو استان های برتر کشور بود و امیدواریم با تلاش اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان ها استان در ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها نیز جزو استان های پیشرو کشور باشد.

وی با اشاره به مصوبات جدید ستاد ملی و استانی کرونا برای مدیریت این بیماری، تصریح کرد: کلیه فرمانداران با توجه به تغییر رنگ بندی ها و اعمال محدودیت های جدید تحقق مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا را به صورت مستمر پیگیری و دنبال کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار