مدیر ستاد فهما استان ایلام:
حجت الاسلام چراغی پور مدیر ستاد فهما استان ایلام: با بیان اینکه خرید کالای ایرانی و مصرف از تولیدات داخلی در سراسر کشور، یکی از مهم ترین شاخص های پشتیبانی از تولید ملی است، گفت: کارآفرینان و فعالان عرصه تولید کانون های مساجد مورد حمایت قرار می گیرند.
کد خبر: ۹۵۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 03 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با تبریک سال نو و گرامیداشت یاد و نام خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب، بیان داشت: همه ما مدیون جانفشانی ها و ایثارگری های شهدای عزیز دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، مدافعان وطن، مدافعان سلامت و حرم هستیم.

حجت الاسلام علی چراغی پور عنوان کرد: قریب به ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه مشکلات و خصومت دشمنان می گذرد، با آروزی  صحت و سلامت برای مقام معظم رهبری، هر ساله ایشان با توجه به وضعیت و موقعیت کشور، شعاری را به عنوان شعار سال قرار می دهند و نامگذاری می کنند و سال  جاری را به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری فرموده اند و بر همه ما لازم و واجب است که تمام تلاش و توان خود را در راستای تحقق شعار سال، با حمایت همه جانبه و رفع موانع کامل به کار گیریم.

وی اظهار کرد: بهره گیری از توان داخلی و ظرفیت های درونی، استفاده بهینه از امکاناتی که در داخل کشور وجود دارد، توجه به هویت ملی در تولید داخلی به پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و حضور مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی از جمله عواملی است که می تواند زمینه ساز تحقق شعار سال در سال ۱۴۰۰ باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در تمامی عرصه ها در این ۴۳ سال گذشته که از عمر مقدس نظام اسلامی می گذرد همواره با همراهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری پشتیبان نظام اسلامی بوده اند، افزود: باید همه آحاد تلاش های ویژه ای را در بخش تولید و  پشتیبانی از تولید باشیم.

حجت الاسلام چراغی پور تصریح کرد: تولید عمدتا در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی است که باید با استفاده از نظرات کارشناسان و برنامه ریزی در نقاط مختلف کشور، سیاستگذاری دقیق و کاملی انجام شود و نهایت همکاری، تلاش و تعامل بین مسئولان تمام واحدها انجام شود که حمایت های مختلفی از بخش های مختلف تولید در کشور با استفاده از توان داخلی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد، انجام شود.

وی ادامه داد: خرید کالای ایرانی و مصرف از تولیدات داخلی در سراسر کشور، یکی از مهم ترین شاخص هایی است که می تواند در زمینه پشتیبانی از تولید داخلی موثر باشد و در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در طول سال به منظور  فرهنگ سازی شعار سال، عمل و اقدام لازم در زمینه تحقق این شعار فعالیت خواهند کرد و هماهنگی لازم برای با مدیران، رابطان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد  برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری اجرایی  انجام خواهد شد.

کارآفرینان کانون های فرهنگی و هنری مساجد حمایت می شوند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اضافه کرد: بر اساس سیاستگذاری هایی که ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بر اساس نامگذاری سال جاری خواهد داشت، کانون های مساجد استان در زمینه کارآفرینی و فرهنگ سازی در خصوص تولید، پشتبیانی ها و مانع زدایی های فعالیت های متنوعی را خواهد داشت و تلاش  می شود که از مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد که پا به عرصه  تولید می گذارند مورد پشتیبانی لازم قرار گیرند.

حجت الاسلام چراغی پور گفت: تلاش می شود که با رایزنی، همکاری و تعامل با سایر نهادهای اجرایی و فرهنگی استان،  اگر موانعی  پیش روی فعالان و کارآفرینان کانون های فرهنگی و هنری مساجد وجود دارد، با پیگیری های لازم و ویژه این موانع برطرف شود تا شاهد شکوفایی ظرفیت های منطقه و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اینکه  به طور قطع حمایت از شعار سال تاثیر بسیار فراوانی در موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: امسال نیز با توجه به بحث انتخابات ریاست جمهوری، مردم بتوانند با انتخاب اصلح، نیروی جوان و انقلابی که  جزو فرمایشات مقام معظم رهبری است، زمینه ساز تحقق شعار سال و  توسعه کشور باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: در برنامه ریزی و اجرای فعالیت ها، تابع اجرای دستورالعمل های ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور هستیم  و برنامه های ویژه ای در سال ۱۴۰۰ برگزار می شود و آمادگی کامل برای اجرای این برنامه ها را داریم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار