دادستان کرمانشاه:
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: بر عملکرد دستگاه ها به منظور تحقق یافتن شعار سال {تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها} نظارت می کنیم.
کد خبر: ۹۵۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 03 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، بااشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: با نگاهی به نامگذاری سال‌های اخیر توسط مقام معظم رهبری می‌بینیم بحث قدرتمند شدن اقتصاد کشور همواره یکی از دغدغه‌ها و مورد تاکید جدی ایشان بوده است.

وی تصریح کرد: قدرتمند شدن اقتصاد ایران و قطع وابستگی‌ها مستلزم افزایش تولیدات داخلی است که باتوجه اینکه کشورمان یکی از غنی‌ترین کشور‌های دنیاست، این ظرفیت را داریم که به این هدف دست پیدا کنیم.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: در کنار ظرفیت‌ها و منابع خدادادی زیاد در کشور، کارآفرینان توانمندی هم داریم که باید آن‌ها را جدی بگیریم و با پشتیبانی و رفع موانع بتوانیم زمینه سرمایه گذاری‌ها را برایشان فراهم کنیم.

وی در ادامه به تاکیدات اخیر رئیس قوه قضائیه مبنی بر حمایت از شعار سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: همانطور که آیت الله رئیسی هم در روز‌های گذشته اعلام کردند، دستگاه قضایی تمام توان خود را برای حمایت از شعار سال خواهد داشت.

کرمی با بیان اینکه دستگاه قضایی کرمانشاه نیز همین رویکرد را در پیش خواهد گرفت، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید امسال به گونه‌ای عمل کنند که در امر تولید با پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، شرایط کسب و کار استان را به سمتی پیش ببرند که در افراد به سرمایه‌گذاری در این استان تشویق شوند تا تولید رونق بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان هم نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال نظارت خواهد داشت و درصورت مشاهده کوتاهی برخورد می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار