رئیس کل دادگستری خوزستان:
رئیس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر اینکه برقراری امنیت اقتصادی، موجب دلگرمی تولیدکنندگان است گفت: رفع موانع تولید در این استان با جدیت پیگیری و بررسی خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱ 31 March 2021

رئیس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر اینکه برقراری امنیت اقتصادی، موجب دلگرمی تولیدکنندگان است گفت: رفع موانع تولید در این استان با جدیت پیگیری و بررسی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صادق در حاشیه بازدید از یک شهرک صنعتی واقع در شهرستان اهواز اظهارداشت: این بازدید در راستای اجرایی کردن رویکرد مد نظر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۰ صورت گرفته است تا مسئولان دستگاه قضایی استان از نزدیک در جریان موانع و مشکلات واحدهای تولیدی قرار گیرند.

وی ادامه داد: در این بازدید بخشی از مشکلات فعالان اقتصادی و صنعتی استان شناسایی و مقرر شد برای رفع موانع مربوط به فرآیند تولید در این واحدها، چالش های مربوطه به صورت مکتوب در اختیار دادگستری خوزستان قرار گیرند.

رئیس کل دادگستری خوزستان مبارزه با موانع را یک قدم اساسی در راستای رونق تولید دانست و افزود: مانع‌زدایی از جمله حوزه های کاری دستگاه قضایی محسوب می شود که در این راستا وظیفه دادگستری رسیدگی به مشکلات مربوط به این حوزه است.

مرادی با اشاره به مشهود بودن موانع تولید در بین واحدهای تولیدی در برخی از شهرک های صنعتی استان ادامه داد: دادگستری خوزستان در اولین فرصت نسبت به بررسی این مشکلات اقدام خواهد کرد تا در نهایت شاهد رونق تولید در استان و همچنین کشور باشیم.

وی تحقق این امر را منوط به همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرایی و. همچنین دستگاه قضایی دانست و بیان‌داشت: باید توجه داشت که برخورد با موانع تولید باعث امنیت خاطر مردم نیز خواهد شد.

حجت الاسلام مرادی یادآورشد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نامگذاری شده مسوولان باید در بین صنعتگران و فعالان اقتصادی حاضر شوند و از نزدیک به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

رئیس کل دادگستری خوزستان همچنین به تعطیل بودن بخشی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: مشکل بخشی از این واحدها با درایت و دستورات قضایی و اداری نیز قابل رفع است تا به چرخه تولید بازگردند.

حجت الاسلام مرادی تصریح‌کرد: برخی از فعالان اقتصادی و صنعتگران استان به واسطه موانع ایجاد شده متحمل مشکلات و رنج‌های فراوانی شده‌اند.

در استان خوزستان ۳۴ شهرک و ۳۹ ناحیه صنعتی وجود دارد که در ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی واگذاری زمین به متقاضیان صورت می‌گیرد و بقیه در حال احداث و تکمیل زیرساخت‌های اولیه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار