کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید و گرد و خاک پدیده غالب بیشتر مناطق استان در روز طبیعت است و احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف وجود دارد.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ 01 April 2021

ابراهیم هنرمند اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار از روی استان اصفهان تا روز شنبه چهاردهم فروردین است، از این رو آسمان بسیاری از مناطق امروز صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش‌های رگباری و پراکنده به ویژه در نیمه غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره وقوع بارندگی در مناطق مرکزی استان در روز طبیعت، گفت: احتمال بارش در مرکز استان و شهر اصفهان در روز جمعه بسیار ضعیف است و کمتر از یک میلی‌متر بارش در این منطقه برای امروز و فردا انتظار داریم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه وزش باد و گرد و خاک لحظه‌ای پدیده غالب استان در روز طبیعت است، خاطرنشان کرد: وقوع بادهای شدید همراه با گرد و خاک را به ویژه از ساعات بعد از ظهر در بیشتر مناطق شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: روز شنبه وزش باد در بسیاری از مناطق با تندباد لحظه‌ای همراه است که در مناطق شرق، شمال، مرکز و جنوب استان می‌تواند با توفان و گرد و خاک همراه باشد.

هنرمند با اشاره به افزایش ۲ تا چهار درجه‌ای دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده، ابراز داشت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد که گرم‌ترین نقطه استان تا فردا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار