نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جمهوری اسلامی گفت: ۱۲ فروردین را می توان تجلی واقعی اراده و عزم راسخ در تعیین سرنوشت کشور و نظام و نشان از روحیه استقلال طلبی و آزادیخواهی ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی دانست که با رای اکثریت قاطع مردم ۹۸/۲ درصد) در رفراندومی ملی بروز و ظهور یافت.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰ 01 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی »در این بیانیه آورده است:۱۲ فروردین نمادی از مهر تایید مردمی بر انقلاب و سرآغاز حاکمیت تفکر و تمدن اسلامی است.
این پیام می افزاید: یوم‌الله ۱۲ فروردین بیانگر فریاد ملتی متمدن و سربلند از درون تاریخ است که ندای صلح، عدالت طلبی و خودباوری آنان در سایه انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسید و با پشتیبانی از آرمان‌های بنیانگذار این انقلاب مسیری جدید از عزتمندی و اقتدار پیش روی خود و تمامی آزادادیخواهان جهان قرار داد.
در ادامه این پیام آمده است: یوم‌الله ۱۲ فروردین سرآغازی بر حیات واقعی اسلام در عصر دنیا داران جاه‌طلب و ‏زورمداران هواپرست است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت ابدی خود را در پیروی از امیال و آرزوهای ‏مادی و حیوانی جستجو کرده اند.
در ادامه این پیام آمده است: تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در انجام رفراندوم در مدت کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دلالت بر اهمیت و نقش مردم در تعیین سرنوشت و الگوی حکومت و اداره جامعه و قانونمندسازی ساختار و بنیان‌های نظام داشته و خط بطلانی بر تبلیغات مسموم استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.
این پیام می افزاید: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی ملت انقلابی به پیروزی رسید و در طول عمر با برکت انقلاب با این پشتیبانی و حمایت قله های بزرگی فتح و گام های مهمی در راستای اعتلای نظام اسلامی برداشته شد.
در این بیانیه آمده است: ملت آگاه، مومن، زمان شناس و با بصیرت ایران اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره با پشتیبانی از آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری عشق و علاقه خود به انقلاب اسلامی را فریاد زده است و امسال نیز در انتخابات ۲۸ خردادماه که فرصتی دوباره برای تثبیت اقتدار و عظمت نظام اسلامی محسوب می‌شود با حضور خود تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
این پیام می افزاید: خداوند بر توفیقات تمامی خدمتگزاران به نظام اسلامی بیفزاید و سایه مقام معظم رهبری را بر سر ملت همیشه در صحنه حفظ و روح بلند امام راحل و شهدای گرانسنگ را در جوار بارگاه قدس مأوا عنایت فرماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار