رییس پلیس راه استان سمنان گفت: مسافران نوروزی زمان بازگشت خود را مدیریت کنند و به ساعات پایانی روز سیزدهم فروردین موکول نکنند.
کد خبر: ۹۵۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ 01 April 2021

 

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ تقی کبیری رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه راه‌های استان سمنان باز است و تردد در آن جریان دارد افزود: با توجه به پایان تعطیلات، از مسافران می‌خواهیم برای پیشگیری از ترافیک سنگین بخصوص در مسیر تهران، بازگشت خود را به ساعات پایانی روز سیزدهم فروردین موکول نکنند.

کبیری از مسافران خواست برای داشتن سفری ایمن فاصله طولی را رعایت کنند و با پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز، به هشدار‌های پلیس و هواشناسی توجه داشته باشند.

او افزود: دقایقی پیش بر اثر یک مورد تصادف در جنوب گرمسار، دو نفر کشته شدند.

کبیری با اشاره به لزوم استراحت ۱۵ دقیقه‌ای رانندگان پس از دو ساعت رانندگی گفت: درخواست پلیس راه این است که مسافران زمان استراحت و غذاخوردن خود را در حاشیه راه‌ها سپری نکنند و با حضور در مجتمع‌های بین راهی ایمنی سفر را تامین و از بروز حوادث رانندگی پیشگیری کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه نیروی پلیس در ۵۰ نقطه پر تصادف استان سمنان مستقر است از مردم خواست با توجه به شرایط کرونایی کشور از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار