مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت:سال ۹۹ کمیته امداد استان ایلام توانست حدود ۹۸ درصد منابع و اعتبارات خود را جذب کند که یک اقدام کم نظیر نسبت به سالهای گذشته بود.
کد خبر: ۹۵۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 31 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد افزود:علی رغم اینکه سال ۹۹ از لحاظ اقتصادی و مشکلات کرونا سالی سخت و دشوار بود، اما تلاش کمیته امداد بر این بود که با غلبه بر این مشکلات خدمات تأثیرگذاری به مردم ارائه و مشکلاتشان را کاهش دهیم.

وی بیان داشت:سال ۹۹ کمیته امداد استان ایلام توانست حدود ۹۸ درصد منابع و اعتبارات خود را جذب کند که یک اقدام کم نظیر نسبت به سالهای گذشته بود.

موسی نژاد اظهار کرد:مواجه شدن امدادگران با مشکلات کرونایی در سال گذشته بطور قطع تجربه بسیار مهمی برای همه در سال جدید برای برنامه ریزی و خدمت رسانی بهتر خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و فرمایشات معظم له در ابتدای امسال، این فرمایشات باید منشور حرکتی و نقشه راه امدادگران باشد و در خدمت رسانی به نیازمندان با تاکید بر موضوع مانع زدایی ها، سعی کنیم مشکلات و موانع پیش رو در خدمت رسانی به مردم را از پیش روی برداریم و در سال جدید عملکردی قابل قبول داشته باشیم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار