فرماندار قصرشیرین گفت: امنیت موجود در ۱۸۶ کیلومتر نوار مرزی این شهرستان به برکت تلاش، فعالیت و مجاهدت شبانه روزی نیروهای مسلح از جمله سربازان گمنام امام زمان (عج) است. م
کد خبر: ۹۵۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ 31 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا مراد علی تاتار روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امنیتی که امروز در قصرشیرین برای مردم به ایجاد شده حاصل تلاش‌های سربازان گمنام است که شبانه روز برای کسب اخبار و اطلاعات و رصد معاندان نظام و دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.

وی اظهار داشت: کسب و خلق اطلاعات به راحتی که ما فکر می کنیم نیست و برای آرامش و امنیتی که ما داریم نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان و دیگر نیروهای مسلح آرامش را از خود و خانواده هایشان سلب می کنند.

تاتار تاکید کرد: شاهدیم بخاطر امنیت و آرامش موجود به عنوان بزرگترین نعمتی که جمهوری اسلامی ایران دارد سربازان گمنام امام زمان (عج) چه خدمات بزرگی ارایه می کنند.

وی یادآور شد: اکنون قصرشیرین در امنیت کامل است و به برکت آرامش و امنیت موجود در مرزها فعالیت های اقتصادی در ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان به بهترین شکل ممکن انجام و تهدید مرزها به فرصتی برای پیشرفت تبدیل شده است.

تاتار ادامه داد: اکنون هیچ گونه ناامنی در مرزهای ما وجود ندارد و این مرهون تلاش نیروهای مسلح شامل انتظامی، نظامی، سپاه، مرزبانی و امنیتی و ارتش است که در کمال همکاری و همدلی برای برقراری و تقویت امنیت موجود تلاش می‌کنند.

او گفت: با وجود اینکه در جغرافیای خاورمیانه یک بی ثباتی در منطقه داریم و به خصوص در کشور عراق که جولانگاه سرویس های اطلاعاتی دیگر کشورهاست، کشور ما امن هست و این مرهون حضور باصلابت نیروهای نظامی و امنیتی است که تحت تدابیر رهبر معظم انقلاب مجاهدت می‌کنند.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار