رییس پلیس راه استان سمنان گفت: رانندگان قبل از سفر استراحت کافی داشته باشند؛ علت اصلی واژگونی خودرو‌ها در سمنان خستگی و خواب آلودگی راننده است.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 31 March 2021

 

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ تقی کبیری رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه راه‌های استان سمنان باز است و تردد در آن جریان دارد افزود: در روز‌های اخیر چند مورد واژگونی خودرو در جاده‌های استان رخ داده که مواردی از آن منجر به فوت بوده است.

او ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه بخاطر خستگی و خواب آلودگی را علت اصلی این واژگونی‌ها عنوان کرد و گفت: بیشترین واژگونی خودرو‌ها در ساعات ۶ تا ۸ صبح و ۱۶ تا ۱۸ بعد از ظهر رخ می‌دهد.

کبیری از مسافران خواست برای داشتن سفری ایمن فاصله طولی را رعایت کنند و با پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز، به هشدار‌های پلیس و هواشناسی توجه داشته باشند.

او با اشاره به لزوم استراحت ۱۵ دقیقه‌ای رانندگان پس از دو ساعت رانندگی گفت: درخواست پلیس راه این است که مسافران زمان استراحت و غذاخوردن خود را در حاشیه راه‌ها سپری نکنند و با حضور در مجتمع‌های بین راهی ایمنی سفر را تامین و از بروز حوادث رانندگی پیشگیری کنند.

کبیری با یادآوری تغییر رنگ بندی تهران و البرز به نارنجی و قرمز از شهروندان این مناطق که هنوز در استان سمنان در سفر هستند خواست هر چه زودتر به شهر خود بازگردند تا مشمول جرایم تعیین شده نشوند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه نیروی پلیس در ۵۰ نقطه پر تصادف استان سمنان مستقر است از مردم خواست با توجه به شرایط کرونایی کشور از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار