متاسفانه امروزه آنانکه می بایست ادامه ی نسخه ی شفا بخش کهگیلویه را طی نمایند تا نقشه ی راه ترسیم شده جهت برون رفت کهگیلویه از بن بست و محرومیت عملی گردد همچنان به واژه سازی و تهیه خوراک رسانه ای که فقط مصرف داخلی دارند و زمینه ی درگیری اذهان و تنش رسانه ای را فراهم می نماید، مشغول هستند.
کد خبر: ۹۵۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 31 March 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسین رهی فعال سیاسی و رسانه ای ، طی یادداشتی نوشت : کوران انتخابات و به عبارتی گرم شدن تنور انتخابات، هو و جنجال، تبلیغات، بزرگنمایی هایی تهی از حقیقت و حتی محیرالعقولی چون بازگشت عزت را به دنبال دارد و به یادگار می گذارد که پس از آرام گرفتن جو، مایه ی طنز می گردند.
از سوی دیگر دست پیش گرفتن به جهت پس نیفتادن و فرافکنی به معنای واقعی، نمک پاشیدن بر روی زخم های کهنه ی دیار دورافتاده اما اصیل بلادشاپور می ماند .
متاسفانه امروزه آنانکه می بایست ادامه ی نسخه ی شفا بخش کهگیلویه را طی نمایند تا نقشه ی راه ترسیم شده جهت برون رفت کهگیلویه از بن بست و محرومیت عملی گردد همچنان به واژه سازی و تهیه خوراک رسانه ای که فقط مصرف داخلی دارند و زمینه ی درگیری  اذهان و تنش رسانه ای را فراهم می نماید، مشغول هستند.
متاسفانه کهگیلویه همچنان در انجام نشده هایش به جهت سیاست بازی و سیاست کاری های بعضاً منطقه ای و قومیتی و مشغول شدن به کارهای ریز و فردی،  که در حقیقت میراث به جای مانده از گذشته اش است، می سوزد.
کهگیلویه محروم به جهت آغاز کارهای عام المنفعه، زیرساختی و توسعه ای اخیر، در ریل توسعه قرار گرفته بود تا غبار محرومیت و نداشتن را از تن رنجور خویش بزداید اما متاسفانه با حرکت لاک پشتی و بعضاً تعطیلی پروژه های بزرگی چون ؛ سد آبریز و دیگر آبرسانی های شرب و کشاورزی ( آبرسانی به 4 شهر و شهر لیکک، آبرسانی کشاورزی به دشت های سوق، بوا و چنگلوا، نیروگاه سیکل ترکیبی، باند اضطراری و ... ) حتی در سال موانع زدایی از تولید در کلام مقام معظم رهبری برنامه ای ملاحظه نمی گردد و باید گفت امید مردم دارد به یأس مبدل می گردد.
نا گفته پیداست که حق گرفتنی است  اما از سرچشمه و مبادی خودش و به قول قدیمی ها نه بند چاله.
آن که می گوید" موحد : حق شهرستان ها را می گیرم "!!! پس چرا در جلسات استانی غایب است و یا اگر حضور دارد دم فرو می بندد؟
ضمن اینکه بیان چنین موارد حاشیه سازی موجب تنش در مجمع نمایندگان و مجموعه مدیریتی استان و در افکار عمومی سوال برانگیز است.
به یقین، شوراهای مهمی نظیر شوراهای اداری استان با حضور مسئولان کشوری که نماینده مردم باید زبان گویای مردمش باشد نماینده محترم کهگیلویه یا حضور ندارد و یا وقتی در اختیارش قرار نمی گیرد!!!
نماینده شهرستان های کهگیلویه بزرگ در جلسه شورای اداری با حضور رئیس دستگاه قضا کمتر از 2 دقیقه صحبت کرد که بخش اعظم همان نیز به سلام و خیرمقدم گذشت!!!
نماینده شهرستان های کهگیلویه بزرگ در جلسه اخیر ستاد اقتصاد مقاومتی به ریاست جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری غایب بود!!!
آنجا که باید مطالبه نماید حق مردم را و البته تاثیرگذاری مطالبه گری زمانی است که جایگاه در مجلس محکم و اثرگذار باشد که متاسفانه از آن محرومیم.
دیروز نوید آمبولانسی داده شد که 8 عدد مجهز آن در 4 سال گذشته به کهگیلویه بزرگ اختصاص یافت.
اورژانسی ساخته شد که بزرگترین اورژانس جنوب کشور لقب گرفت.
بیمارستانی که بیش از 30 میلیارد تومان اعتبار و تجهیزات خارج از همه اعتبارات معمول به آن اختصاص یافت و سایر خدمات ارزنده ای که کهگیلویه پس از نمایندگی ایشان دریافت می دارد.
 چه زیبا سروده شد؛
دوصد گفته چون نیم کردار نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار