رحیم فلاح زاده مدیر منطقه به مناسبت آغاز سال جدید با کارکنان حوزه های مختلف مخابرات در مجتمع فنی و اداری دیدار کرد و عید باستانی نوروز را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵ 30 March 2021

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان در دومین روز کاری بعد از تعطیلات نوروزی سال جدید مدیر منطقه خوزستان به همراه معاونان و تنی چند از مدیران با حضور در بخش ها و واحدهای مختلف حوزه ها با کارکنان دیدار و ضمن قدردانی از تلاش و اقدامات مؤثر آنها در اجرای پروژه های مختلف و توسعه زیر ساخت ارتباطی در سال گذشته به منظور ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به شهروندان، آغاز سال جدید ۱۴۰۰ و عید نوروز را تبریک و شادباش گفت و سالی سرشار از موفقیت همراه با سلامتی برای آنان و خانواده های محترمشان از خداوند متعال مسئلت کرد.

فلاح زاده با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» خواستار تلاش بیشتر در راستای تحقق منویات رهبری و اهداف شرکت مخابرات ایران در توسعه ارتباطات استان و جلب رضايت شهروندان در سال جدید شد.
در ادامه، مدیر مخابرات منطقه خوزستان و همراهان با بعضی از نیروهای زحمت کش خدماتی و فضای سبز در فضایی صمیمی به گفت وگو پرداختند و ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت، به رعایت بیش از پیش پروتکل بهداشتی برای حفظ سلامتی و تندرستی به آنان سفارش کرد.
گفتنی است دید و بازدید نوروزی مدیر و مسئولان مخابرات منطقه با کارکنان با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار