تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا امروز و به صورت رسمی از لوگوی جدید خود رونمایی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 30 March 2021

به گزارش تابناک سمنان مدیران اینتر تصمیم گرفتند تا پس از 14 سال، تغییرات جدی در لوگوی خود به وجود بیاورند. نام برندینگ و کمپین اینتر برای لوگوی جدیدش، اینتر میلانو است و نام باشگاه اینترناتزیوناله میلانو باقی خواهد ماند. اینتر دیگر تنها یک باشگاه فوتبال نخواهد بود و تبدیل به یک برند سرگرمی خواهد شد.


روزنامه گاتزتا دلو اسپورت با تیتر " شروع دوره‌ای جدید در اینتر" نوشته است: امروز لوگو باشگاه عوض خواهد شد و به منظور مدرن تر کردن تیم و همچنین ورود به سایر عرصه های فرای دنیا فوتبال، لوگوی جدیدی رونمایی خواهد شد.


این لوگو متشکل از دو حرف I و M هست که به معنی Inter Milano است. حروف F و C به معنای باشگاه فوتبال از لوگو حذف خواهد شد. اینتر برای جذب بازار جدید علی الخصوص بین جوانان، دست به جهانی کردن برند زده است.

 

 
 


کمپین و شعار باشگاه به این منظور، شعار I'M است که به نوعی مانند جمله I am(من هستم) انگلیسی است که خود اینتر درحال توصیف وجودیت و هویتش است‌. افراد مشهوری از بازیکنان فعلی و سابق، بازیگران و تیم جوانان در رونمایی لوگوی جدید مشارکت خواهند کرد.


اسکای ایتالیا نیز نوشته است در بازی با کالیاری که قرار است در تاریخ 11 آپریل برگزار شود، برای نخستین بار لوگوی جدید باشگاه روی پیراهن نراتزوری نقش می بندد. البته گفته می شود با وجود درخواست اینتر برای تغییر لوگو، آنها در فصل بعد نیز با لوگوی فعلی به میدان می روند که البته باید دید این ادعا تا چه میزان صحت دارد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار