مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ایلام:
موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ایلام گفت: خدمات کمیته امداد امام خمینی ایلام در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی داشته است.
کد خبر: ۹۵۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 30 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در جمع امدادگران بخش سیوان بیان داشت: علی رغم اینکه سال ۹۹ از لحاظ اقتصادی و مشکلات کرونا سالی سخت و دشوار بود، اما تلاش کمیته امداد بر این بود که با غلبه بر این مشکلات خدمات تأثیرگذاری به مردم ارائه دهیم و مشکلاتشان را کاهش دهیم.

وی اظهار کرد: در سال ۹۹ کمیته امداد توانست حدود ۹۸ درصد منابع و اعتبارات خود را جذب کند که یک اقدام کم نظیر نسبت به سال‌های گذشته بود.

موسی نژاد گفت: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و فرمایشات معظم له در ابتدای امسال، این فرمایشات باید منشور حرکتی و نقشه راه ما امدادگران باشد و در خدمت رسانی به نیازمندان با تاکید بر موضوع مانع زدایی ها، باید سعی کنیم مشکلات و موانع پیش رو در خدمت رسانی به مردم را از پیش روی برداریم و در سال جدید عملکردی قابل قبول داشته باشیم.

وی افزود: مواجه شدن ما امدادگران با مشکلات کرونایی در سال گذشته قطعا تجربه بسیار مهمی برای همه ما در سال جدید برای برنامه ریزی و خدمت رسانی بهتر خواهد بود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار