فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: تردد در گردنه‌های توسکستان و خوش ییلاق، با توجه به هشدارهای هواشناسی، وزش باد شدید و سرما در جاده‌های کوهستانی ، با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 28 March 2021

تردد در گردنه‌های توسکستان و خوش‌ییلاق شاهرود با زنجیرچرخ میسر است

 

به گزارش تابناک سمنان  سرهنگ علی کریمی افزود: رانندگان تا زمان خروج این سامانه جوی از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی شهرستان شاهرود خودداری کنند.

وی تاکید کرد: در جاده های بیارجمند، طرود و شاهرود به میامی نیز وزش باد شدید و گرد و غبار کاهش دید افقی را به دنبال داشته است و رعایت فاصله طولی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی هموطنان در به مقصد رسیدن به شمار می رود.

به گفته وی، بستن کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودروها در جاده ها، استراحت کافی در زمان خستگی و خواب آلودگی، رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز در جاده ها موجب کاهش حوادث ترافیکی می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اظهار داشت: تجهیزات گرمایشی، آذوقه لازم و اطمینان از سلامت خودروها به ویژه برف پاک کن، بخاری و تامین سوخت کافی برای خودرو پیش از سفر ضرورت دارد.

جاده شاهرود به آزادشهر گلستان حدود۱۲۰ کیلومتر است که از گردنه خوش ییلاق می گذرد. همچنین راه شاهرود - گرگان نیز که از مسیر توسکستان عبور می کند ،۱۱۰ کیلومتر است.

شهرستان شاهرود از سه مسیر خوش ییلاق، توسکستان و اولنگ به استان گلستان راه دارد که  مسیر اولنگ با نخستین بارش های شدید پاییزی بسته می شود. 

سالانه ۲۰ میلیون تردد در محور تهران-مشهد در محدوده استان سمنان ثبت می‌شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار