تابناک- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: وضعیت تردد در محور‌ها و جاده‌های استان حاکی از پایبندی مردم به توصیه‌ها و کاهش تردد و مسافرت‌ها است.
کد خبر: ۹۵۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱ 28 March 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، حمید رضا علم از کاهش ورودی و خروجی خودرو‌ها از استان خبر داد و گفت: از بیست و پنجم اسفند ۹۹ تا ششم فروردین تردد‌های بین استانی نسبت به نوروز ۹۸، ۳۶ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: چون در نوروز سال ۹۹ به‌دلیل اوج کرونا تردد‌ها کم بود و ناوگان اتوبوسی هم فعالیتی نداشت، آمار تردد‌ها با نوروز سال ۹۸ مقایسه می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در مورد تعداد ورودی خودرو‌ها به استان که بر اساس سامانه تردد شمار ثبت می‌شود گفت: در ۱۱ روز گذشته حدود ۲۶۳ هزار خودرو وارد استان شده است که در مقایسه با  نوروز ۹۸ که حدود ۴۶۱ هزار خودرو بوده کاهش ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: میزان خروجی خودرو‌ها نیز ۲۵۴ هزار مورد بوده که در مقایسه با ۴۲۱ هزار و ۷۶۶ خودرویی که در نوروز ۹۸ به ثبت رسیده کاهش ۳۹ درصدی را نشان می‌دهد.

علم، در مورد خودرو‌هایی که وارد استان شدند نیز گفت: ۶۵ درصد دارای پلاک‌های خود استان، ۱۷ درصد فارس، ۳ درصد تهران، ۲ درصد خوزستان و ۲ درصد هم مربوط به اصفهان بوده است.

وی همچنین در مورد میزان فعالیت ناوگان اتوبوسی بین شهری استان گفت: با توجه به شرایط کرونایی و برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ظرفیت این ناوگان برای شهر‌های نارنجی یک سوم و شهر‌های زرد هم ۵۰ درصد است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار