مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱۹۶ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی این استان طی ۶ اخیر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 27 March 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمدحسین نصیری راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: متوسط تردد ساعتی در روز ششم فروردین ماه ۱۴۰۰ در محورهای مواصلاتی استان ۳۹۴ تردد بوده است در حالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۱۱۸ دستگاه بوده است.
وی اظهار کرد: میزان تردد در روز ششم فروردین ماه ۱۴۰۰  در سطح استان ۲۴۰ هزار و ۱۵۳ تردد بوده در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال ۹۹ در محورهای مواصلاتی استان ۶۳ هزار و ۹۷ تردد بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان طی مدت مدت زمان یکم تا ششم فروردین ماه امسال ۳۰۲ تردد بوده در حالی که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۹۸ تردد بوده است.
نصیری راد تصریح کرد: میزان تردد طی مدت زمان یکم تا ششم فروردین ماه ۱۴۰۰ در محورهای مواصلاتی استان ۹۵۱ هزار و ۵۳ تردد بوده در حالی که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۳۲۱ هزار و ۱۳۷ تردد بوده است.
وی ادامه داد: در مجموع میزان تردد در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد طی روزهای یکم تا ششم فروردین ۱۴۰۰ معادل ۱۹۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می‌دهد.
نصیری راد بیان کرد: در سطح این استان ۲۱ سامانه ثبت تخلف سرعت وجود دارد که از این تعداد ۱۷ سامانه فعال هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار