مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه روز یکشنبه ۸ فروردین وزش باد شدید در بعد از ظهر گاهی با گرد و خاک در نیمه شمالی استان فارس است، اضافه کرد: آسمان استان در روز دوشنبه ۹ فروردین غبارآلود و کاهش دید، همراه با وزش باد است.
کد خبر: ۹۵۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 27 March 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مهرداد قطره سامانی مدیرکل هواشناسی استان فارس با اشاره به وزش باد شدید همراه با گرد و غبار در فارس، اظهار کرد: امروز شنبه وزش باد به صورت شدید تا خیلی شدید و در بعد از ظهر گاهی با گرد و خاک در نیمه شمالی استان همراه است.

او با بیان اینکه روز یکشنبه ۸ فروردین وزش باد شدید در بعد از ظهر گاهی با گرد و خاک در نیمه شمالی استان فارس است، اضافه کرد: آسمان استان در روز دوشنبه ۹ فروردین غبارآلود و کاهش دید، همراه با وزش باد است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس با بیان اینکه این وضعیت تا اواخر وقت روز دوشنبه ادامه دارد، تصریح کرد: این پدیده موجب کاهش دید و کیفیت هوا، احتمال بروز خسارت به تاسیسات سبک و آسیب به سازه‌های موقت و گلخانه‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی، شکستن درختان فرسوده، سقو اجسام از ارتفاع در کارگاه‌های ساختمانی، اجتناب از تردد غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان در فضای باز می‌شود.

او با اشاره به محکم کردن سازه‌های موقت و تابلو‌های تبلیغاتی، توصیه کرد: در عبور از مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره احتیاط لازم صورت گیرد.

برچسب ها: وزش باد ، گرد و غبار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار