امام جمعه موقت اصفهان:
اقتصاد ایران در بین برترین‌های دنیاست، اما برخی اجازه تولید ملی را نمی‌دهند.
کد خبر: ۹۵۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷ 26 March 2021

حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای این شهر برگزار شد افزود: به گفته رهبری رییس جمهوری باید ایمان، کفایت و مدیریت داشته باشد و فاصله طبقاتی را از بین ببرد.
وی افزود: بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب، ربیس جمهوری آینده باید در مملکتی که انقلاب اسلامی کرده و در آن هنوز هم شهید می آورند و خانواده های بسیاری داغدارند، ضد فساد باشد.
خطیب جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: رییس جمهوری توانمند باید انتخاب شود، کسی که ایران را قبول داشته باشد، جوان باشد و به جوان‌ها میدان بدهد زیرا تمام پیشرفت های امروز ما مربوط به فکر جوان هاست.
حجت الاسلام میردامادی همچنین با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان در نامگذاری سال جدید به "تولید، حمایت و رفع موانع" به عنوان سه کلمه مهم و کلیدی تاکید کردند.
وی افزود: رهبری با تاکید بر اینکه اعتمادی به آمریکایی‌ها نیست، گفتند اقتصاد و مشکلات کشور را به تحریم ها گره نزنید و خودتان بپا خیزید.
وی تصریح کرد: امروز اگر یک سرمایه‌دار بخواهد تولید کند آنقدر گرفتار کاغذبازی و از این وزارتخانه به آن وزارتخانه رفتن می‌شود که باید از کار خود صرفنظر کند. 
امام جمعه موقت اصفهان افزود: چه دستی در کار است و چه افراد نفوذی هستند که اجازه نمی‌دهند این ملت هوشیار، خداپرست، اهل کار و تلاش از بند این مشکلات نجات یابند.
وی با تاکید براینکه مسوولان باید از تولیدکننده حمایت کنند، اظهار داشت: چرا وقتی  تولیدکننده‌ای وام گرفته اما مشکلاتی پیش آمده که نتوانسته است وام خود را پس دهد بانک، کارخانه او را مصادره و حراج می‌کند و به افرادی  از خودشان می فروشد یا به اقساط واگذار می کند.
حجت الاسلام میردامادی افزود: خدا به فریاد دل رهبری برسد که این مسائل را می‌بیند و تذکر پدرانه می دهد و در این راستا رفع موانع یکی از اصولی است  که ایشان به عنوان شعار سال اعلام کردند. 
خطیب جمعه  اصفهان با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در باره اصرار آمریکایی‌ها برای مذاکره مجدد گفت: آنها می‌گویند دوباره باید مذاکره کنیم چون شرایط عوض شده است، بله ما هم می‌دانیم که آن زمان که مذاکره کردیم، ضعیف بودیم و بر این اساس رهبری در همان زمان هم تاکید داشتند که باید گفت و گوی قهرمانانه داشته باشیم. 
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: امروز ما آنچنان قوی هستیم که اگر مزدوری از کشورهای شما بخواهد جنگ نیابتی را علیه ما آغاز کند تا صبح نشده، آن کشور از جغرافیای جهان محو خواهد شد.
وی تصریح کرد: شرایط عوض شده ولی ما دیگر التماس نمی کنیم، از اول هم اشتباه کردیم.

 وی گفت: ما پرقدرت ایستاده‌ایم، اگر تحریم‌ها را برداشتید ما به جای اول بازمی گردیم که رهبری گفتند، ما راست می‌گوییم اما شما دروغ می گویید.

 میردامادی با اشاره به تاکید رهبری در باره تورم، گرانی و نداشتن قدرت خرید مردم گفت: درست است که ایران اقتصاد هجدهم را در دنیا دارد ولی این اقتصاد در دست کیست، پول نفت ایران کجا می رود، این فاصله طبقاتی که الان در ایران  بوجود آمده، از کجاست.

وی اظهار داشت: باید مشکل مردم و مستضعفین حل و کارخانه‌ها بکار گرفته شود، چرخ اقتصاد بگردد و مردم بیکار مشغول به کار شوند.
وی در ادامه با اشاره به سربلندی کشور در مبارزه با ویروس کرونا گفت: نکته‌ای که کمتر به آن توجه شده این است که تا خدا به ما کمک نکند هیچکس به ما کمک نخواهد کرد.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: امروز واکسنی که ما می سازیم در دنیا بی نظیر است و این دستاورد مربوط به فکریست که خدا به جوانان ما داده است.
وی در ادامه با گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: درود بر نیروهای اطلاعات که اگر نبودند مملکت نابود می شد، آنها به وقت و به جا به فریاد مردم می‌رسند و جاسوسان را معرفی می‌کنند.
حجت الاسلام میردامادی یادآور شد: در جلسه سازمان‌های جاسوسی آمریکا یکی از  افراد حاضر و مسوول گفته بود که باید ۲ مسأله را از مسلمانان بگیریم تا بتوانیم بر آنها غلبه کنیم و تحت استعمار خود درآوریم که یکی عشق به شهادت و مکتب حسین(ع) و دیگری انتظار ظهور امام زمان(عج) است.
وی تصریح کرد: باید به افرادی که این حرکت را به تمسخر  می‌گیرند که با سلاح‌های حاضر؛ احراز حکومت امام عصر (عج) محال است بگوییم که مگر شاه سلاح و لشکر نداشت و امام خمینی (ره) هم بدون سلاح وارد کشور شد و انقلاب اسلامی رخ داد.
امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: گذشته از این استدلال‌ها، قیام امام زمان(عج) قیام مردمی است و به سلاح نیاز ندارد، مردم از شرایط موجود و نظام جهانی و قلدری و  دروغگویی اروپایی ها و آمریکا خسته شده‌اند. 
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه او خواهد آمد و پیروزی قطعی از آن اوست، افزود: روایت است که امام زمان با سلاح هایی خواهد آمد که  اسلحه های فراوان دشمن را از کار می اندازد. 
وی تصریح کرد: شرایط حضور امام زمان (عج) فراهم است و او خواهد آمد و پیروزی قطعی هم از آن اوست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار