امام جمعه خرمشهر گفت: نامزدهای انتخابات شورای شهر خرمشهر اگر توانایی و کارآمدی دارند وارد میدان شوند در غیر این صورت به افراد توانمند اجازه ورود به عرصه رقابت بدهند.
کد خبر: ۹۵۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ 26 March 2021

حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور با بیان اینکه امید است با نگاه انقلابی و همتی بلند سال ۱۴۰۰ را پلی برای حل مشکلات بسازیم گفت: ما امسال ۲ ماموریت اساسی داریم و ماموریت اول شرکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا است.

وی با توضیح اینکه نامزدهای انتخاباتی باید ۲ نگاه به انتخابات پیش رو داشته باشند اظهار داشت:نامزدهای انتخابات شورا باید بدانند واقعا توانمندی لازم را دارند که در این مسند قرار گیرند و اگر فردی را برتر و کارآمدتر از خود سراغ دارند قطعا باید آن فرد را مقدم بدانند. این فرهنگ دینی، قرآنی و اسلامی است.

حجت الاسلام عادل‌پور بیان کرد: رویکرد دیگر در رابطه با انتخابات پیش رو نگاه دقیق مردم است. مردم از هم اکنون باید اشخاص را زیرنظر داشته باشند تا افراد کارآمدتر و متعهدتر برای حل مشکلات شهر و شهرداری را انتخاب کنند.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه خط قرمز شورا باید خدمات و عمران شهری و منافع شهر و مردم باشد نه مسایل حزبی، گروهی و جناحی گفت:مردم باید به این مسایل دقت کنند و نامزدها را بر اساس توانمندی و کار آمدی ارزیابی کنند تا انتخابی آگاهانه انجام دهند.

حجت الاسلام عادل‌پور همچنین با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات شوراها باید برای توسعه شهر برنامه مناسب داشته باشند اظهار داشت: شورای شهر کارآمد آن شورایی است که قانونمند باشد و اساس کار او نظارت جدی و سرسختانه نسبت به امور شهر و شهرداری و بهره وری هر چه بهتر از منابع مالی باشد.

۱۸۹ نفر داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای خرمشهر و مینوشهر در سامانه انتخابات کشور نام نویسی کردند و در این حوزه انتخابی ۱۰۳ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.

شورای اسلامی شهر خرمشهر هفت عضو و شورای اسلامی جزیره مینو پنج عضو دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار