جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب از تغییر رنگ این شهرستان از زرد به نارنجی خبر داد و گفت: رعایت جدی‌تر پروتکل‌های بهداشتی جهت وخیم‌تر نشدن وضعیت شهرستان ضروری است.
کد خبر: ۹۵۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 25 March 2021

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به تغییر وضعیت شهرستان از رنگ زرد به نارنجی و افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا و همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا بسیاری از محدودیت‌های پیشین مجددا در سطح شهرستان به اجرا در خواهند آمد.

وی افزود: بر اساس این مصوبات مشاغل گروه شغلی سطح سه (مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سراها، آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، مهد‌های کودک، استخر‌های سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی) و مشاغل گروه شغلی سطح چهار (همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پربرخورد، از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها باعرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی) تعطیل و حق فعالیت نخواهند داشت همچنین فعالیت حمل و نقل عمومی درون شهری کاهش می‌یابد.


فرماندار اسلام آباد غرب تصریح کرد: چنانچه مردم شهرستان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی سهل انگاری کنند قطعا به وضعیت قرمز و اعمال محدویت‌های شدیدتر خواهیم رسید و لازم است جهت بازگشت به وضعیت بهتر نسبت به رعایت موازین بهداشتی اهتمام کافی را داشته باشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: بر اساس اخطار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اسلام آباد غرب، تردد خودرو‌ها با پلاک غیر بومی در سطح معابر شهر‌های میزبان (اسلام آباد غرب و حمیل) ممنوع بوده و علاوه بر اعمال قانون هوشمند، توسط پلیس راهور به شهر‌های مبدا بازگردانده می‌شوند.

حیدری در پایان تاکید کرد: از تمام هموطنانی که از سایر شهر‌ها و استان‌ها به شهرستان اسلام آباد غرب سفر کرده اند درخواست می‌شود ظرف ۴۸ ساعت به شهر محل زندگی خود بازگردند که در صورت عدم توجه به خروج در مهلت تعیین شده اعمال قانون خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار