مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در سال ۱۴۰۰ اولویت اصلی " تامین و تکمیل امکانات زیربنایی و زیرساختی" در شهرک های صنعتی قزوین است.
کد خبر: ۹۵۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ 24 March 2021

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین و با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال "تولید، پشتیبانی‌ها، موانع زدایی‌ها" مجموعه شرکت شهرک های صنعتی همانند سال گذشته که به شعار "جهش تولید" جامه عمل پوشانده و جذب دوبرابری سرمایه گذار نسبت به سال های مشابه داشتیم؛ در سال جدید هم اولویت را بر توسعه شهرک های تقاضامحور و تکمیل زیرساخت های سرمایه گذاری و رفع موانع تولید و حمایت حداکثری از صنایع کوچک ادامه خواهیم داد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین این قول را داده در کمترین زمان در راستای تسهیل گری و کم کردن بروکراسی اداری در برداشتن موانع پیش روی تولید کنندگان و صنعتگران و تلاش مضاعف همکاران این مجموعه با همت بالا تمامی امکانات را برای متقاضیان سرمایه گذاری فراهم کنیم.

خانپور در پایان تصریح کرد: اولویت اساسی ما سرمایه گذاری۲۰۰۰ میلیارد ریالی در سال جاری جهت تامین و تکمیل زیرساخت ها و پروژه های عمرانی و زیربنایی در شهرک ها و نواحی صنعتی تقاضا محور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار