تابلو‌های تبلیغاتی اصفهان و تعدادی درخت بر اثر وزش تندباد شدید سقوط کردند.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸ 24 March 2021

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تابلو‌های شهری، تبلیغاتی، داربست‌ها و تابلوی بانک‌ها در اصفهان بر اثر وزش تندباد سقوط کردند.
منصور شیشه فروش با اشاره به پیش بینی‌های هواشناسی استان اصفهان مبنی بر وزش باد شدید در بیشتر مناطق استان اصفهان در سه روز آینده گفت: این پدیده از بعد از ظهر امروز آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد.
وی با بیان اینکه در بیشتر مناطق استان اصفهان سرعت وزش باد بین ۷۰ تا ۱۰۰ کیلومتر پیش بینی شده است افزود: تندباد‌های لحظه‌ای خیلی شدید، در همه مناطق استان همراه با گرد و خاک در نیمه شرقی و بروز خسارات پیش بینی می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه وزش باد شدید منجر به سقوط هشت تابلوی تبلیغاتی و تابلوی بانک وداربست‌های شهری و ۲۲ درخت شده است، گفت: این اتفاق در شهر‌های اصفهان، شهرضا، مبارکه و شرق اصفهان بیش از دیگر نقاط خسارت داشته است.
وی با بیان اینکه رانندگان باید نسبت به رعایت اصول ایمنی در تردد در جاده‌ها توجه کنند، بر لزوم توجه به اخطار‌های پلیس راه در تردد ایمن در محور‌های اردستان، نائین، خور و بیابانک و شرق اصفهان که دچار طوفان گرد و خاک هستند، تاکید کرد.
شیشه فروش افزود: شهروندان خودرو‌های خود را در مجاورت درختان و اجسام قابل سقوط پارک نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار