پیش‌بین اداره کل هواشناسی کردستان گفت: براساس آمار بدست آمده، از زمان آغاز فعالیت سامانه بارشی( عصر سه‌شنبه) تاکنون، "حاجی‌ممدان" سقز با ۱۴ میلی‌متر، بیشترین بارش را در استان داشته است.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ 24 March 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، خبات قمری اظهار داشت: از عصر دیروز تاکنون در هزارکانیان ۱۳ میلی‌متر، بانه ۱۲ میلی‌متر، زرینه ۶ میلی‌متر، دیواندره ۵ میلی‌متر، سروآباد ۴ میلی‌متر، سقز سه میلی‌متر، کامیاران، مریوان و سنندج هرکدام ۲ میلی‌متر و دهگلان یک میلی‌متر بارش ثبت شده است.

وی با بیان اینکه امروز بیشترین فعالیت این سامانه در نقاط مرکزی استان از جمله منطقه سارال دیواندره خواهد بود، افزود: صبح پنجشنبه این سامانه از آسمان استان خارج می‌شود و امروز و فردا تغییرات دمایی قابل ملاحظه‌ای رخ نخواهد داد.

پیش‌بین اداره کل هواشناسی کردستان یادآور شد: از روز جمعه تا دوشنبه دمای هوای شبانه و صبحگاهی استان بین ۶ تا هشت درجه کاهش می‌یابد و امکان سرمازدگی درختان مثمر وجود دارد، بنابراین باغداران باید تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

قمری اضافه کرد: بابارشانی با حداقل دمای ۲.۴ درجه سانتیگراد و سلین با حداکثر دمای ۱۹ درجه به ترتیب سردترین وگرمترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند و در این مدت دمای هوای سنندج نیز بین هشت تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار