پنجشنبه دراغلب مناطق کشور بجز استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس و بوشهر بارش رخ خواهد داد. شدت بارش در استان‌های کردستان، زنجان، گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران است و بارش در غرب کشور با رعد و برق همراه خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 24 March 2021
به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل‌ پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در غالب استان‌ها طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
 
بر اساس این گزارش، صادق ضیاییان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت آینده برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان بارش باران و در ارتفاعات بارش برف؛ برای استان‌ها کرمانشاه، لرستان، همدان، زنجان، قزوین، تهران، البرز، گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.  شدت بارش در جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و غرب کردستان است.
 
وی ادامه داد: پنجشنبه دراغلب مناطق کشور بجز استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس و بوشهر بارش رخ خواهد داد. شدت بارش در استان‌های کردستان، زنجان، گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران است و بارش در غرب کشور با رعد و برق همراه خواهد بود.
 
ضیائیان افزود: جمعه در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و سامانه از شمال شرق کشور خارج می‌شود و شنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام برقرار است و اواخر وقت شنبه با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور بارش در شمال غرب شروع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار