معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: حرکت خودروها و بار ترافیکی در تمامی مسیرهای این استان بصورت روان و عادی در جریان است.
کد خبر: ۹۵۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ 23 March 2021

 

عادل مصدقی گفت: بدلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین اجرای تمهیدات ترافیکی در برخی استان های کشور در نوروز امسال همچون سال گذشته نیز با کاهش سفرهای نوروزی مواجه بودیم.

وی افزود: امسال نیز تاکنون بیش از ۵۰ درصد سفرهای نوروزی در استان تهران کاهش یافته است.

مصدقی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰۰ هزار خودرو از مسیرهای استان تهران خارج و همچنین بیش از ۲۰۰ هزار خودرو نیز وارد استان شدند.

به گفته وی، در سال های غیرکرونایی میزان خروجی ها نسبت به ورودی ها خیلی بیشتر بود اما امسال بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش سفر میزان ورودی و خروجی خودروها بسیار نزدیک است.

معاون راهداری استان تهران خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آزاد راه تهران_کرج با حدود ۱۷۰ هزار خودرو و آزاد راه تهران_ ساوه با حدود ۱۳۰ هزار خودرو پرتردد ترین مسیرهای استان تهران بودند.

وی با بیان اینکه هیچ سامانه بارشی در استان تهران فعال نیست و تردد خودروها بصورت عادی و روان است از مردم خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در کلیه مسیرهای سراسر کشور به سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، وسعت مسیرهای مواصلاتی استان تهران حدود سه هزار کیلومتر بوده که بیشتر آن مسیرهای بزرگراهی و آزاد راهی است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار