سرپرست مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:
سرپرست مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از وزش باد شدید در نیمه غربی و نواحی شمالی استان کرمانشاه خبر داد و گفت:وزش باد با سرعت ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶ 23 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه جلیل بالایی با صدور اطلاعیه سطح نارنجی و عبور موج ناپایدار از منطقه به اطلاع مردم استان رساند:بر اساس ارزیابی سازمان هواشناسی به دلیل ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه، پیش بینی می‌شود از فردا شاهد وزش باد شدید با سرعت ۸۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در نواحی غربی و شمالی استان باشیم.

وی افزود:فعالیت این سامانه که از فردا (سه شنبه ۳ فروردین) تا روز پنج شنبه صبح ادامه دارد، در غرب استان و در سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب و ازگله و سومار و سایر شهرستان‌ها شامل پاوه، جوانرود، روانسر، ثلاث باباجانی و سنقر کلیایی سبب وزش باد شدید و احتمالا گرد و خاک محلی می‌شود.

بالایی تصریح کرد:فعالیت این موج ناپایدار در منطقه احتمالاً سبب کاهش دید، شکستن درختان و خسارت به تابلو‌های تبلیغاتی، سازه‌های بلند، گلخانه ها، داربست‌ها و دکل‌ها می‌شود.

سرپرست مدیریت بحران توصیه کرد: همشهریان از سفر‌های غیرضروری خودداری و استحکام سازه‌های گلخانه ای، داربستی، تابلو‌های تبلیغاتی و دکل‌ها را مدنظر قرار دهند.

وی گفت: ضمنا صعود به ارتفاعات نیز به دلیل هوای غبارآلود توصیه نمی‌شود.

بالایی تاکید کرد: لازم است دستگاه‌های خدمات رسان ضمن آماده باش و اتخاذ تدابیر و اقدامات فوری در کاهش خطر، امکانات و تجهیزات را در مناطق داشته و در صورت نیاز حضور میدانی و موثر داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار