حسنی گفت: در پی اجرای طرح نظارتی نوروز یک فروشگاه بزرگ ماهی در شیراز به دلیل عرضه آبزیان دریایی غیر مجاز و حرام گوشت، متخلف شناخته شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷ 22 March 2021

تابناک فارس هب نقل از شبستان: «مهدی حسنی»، امروز (دوشنبه 2 فروردین) از کشف سه تخلف از یک فروشگاه بزرگ ماهی در شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: در پی اجرای طرح نظارتی نوروز این فروشگاه به دلیل عرضه آبزیان دریایی غیر مجاز و حرام گوشت، متخلف شناخته شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صنعت معدن و تجارت فارس افزود: با اعلام یک گزارش به ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان فارس در مورد عرضه صدف، خرچنگ ،لابستر، ماهی مرکب و مواد غذایی قاچاق در یک فروشگاه بزرگ در شهر شیراز، بازرسان و کارشناسان سازمان صمت فارس با مراجعه به محل اعلام شده با هماهنگی اداره کل دامپزشکی، هفت کیلوگرم از اجناس توسط کارشناس دامپزشکی در محل امحا شد.

وی اضافه کرد: در این بازرسی به میزان حدود 50 میلیون ریال نیز کالای خارجی به ظن قاچاق کشف و ضبط شد و در این بازرسی موارد دیگری مانند تخلفات بهداشتی و گران فروشی نیز مشاهده و واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

حسنی با تاکید بر آمادگی سازمان صنعت معدن و تجارت فارس برای مقابله با متخلفان گفت: سامانه ۱۲۴ و تلفن ۳۲۳۴۰۰۰۰ آماده دریافت گزارشات مردمی در مورد تخلفات اقتصادی است تا در اسرع وقت به آنها رسیگی شود.

برچسب ها: کشف ، کالای قاچاق ، ماهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار