در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰؛  
تابناک سمنان: مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از استقرار ۱۴ پایگاه امداد و نجات نوروزی این جمعیت در این استان در راستای ارائه خدمات به مردم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ 21 March 2021

فعالیت 25 پایگاه هلال احمر سمنان در طرح زمستانه

 

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اظهار داشت: به‌منظور ارائه هر چه ‌بهتر خدمات طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال ‌احمر استان سمنان از بیست و پنجم اسفندماه 99 آغاز شده است.

وی  بیان کرد: 460 امدادگر در سراسر استان سمنان برای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی در حالت آماده‌باش کامل هستند و روزانه در هر پایگاه پنج امدادگر مشغول فعالیت و خدمات‌رسانی هستند.

مظفر محمدخانی با اشاره به اینکه این طرح تا 15 فروردین‌ماه 1400 ادامه دارد، افزود: جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در قالب اجرای این طرح 14 پایگاه کوهستانی و ثابت جاده‌ای مستقر شده‌اند تا به‌صورت 24 ساعته به مردم خدمات‌رسانی کنند.

محمدخانی خاطرنشان کرد: برای رهاسازی مصدومان نیز روزانه سه آمبولانس و 12 خودروی امداد و نجات آماده به کار هستند.

وی در مورد اسکان اضطراری نیز بیان کرد: تمامی 14 پایگاه امداد نوروزی استان سمنان آمادگی اسکان اضطراری دارند و در این پایگاه‌ها امکانات ضروری همچون مواد خوراکی و پتو به مقدار لازم تهیه و تدارک دیده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از برگزاری پنج دوره آموزشی تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی و پنج دوره آموزش تخصصی جست‌وجو و نجات در حوادث حمل و نقل جاده‌ای ویژه امدادگران این جمعیت خبر داد و گفت: یک دوره آموزشی نیز برای جست‌وجو و نجات کوهستان قبل از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی برگزار شده است.

محمدخانی افزود: تمامی نیروها دوره بازآموزی تخصصی و مرور دانسته‌های قبلی را برای ارائه خدمات مطلوب و مورد نیاز در ایام نوروز را فرا گرفته‌اند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار