امام جمعه سرپل ذهاب گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی مواد غذایی در آستانه سال نو و همزمان با اعیاد شعبانیه به همت بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان و با همکاری قرارگاه جهادی جاویدالاثر متوسلیان در این شهرستان بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳ 20 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازحجت الاسلام "جواد فاطمی نسب" روز شنبه در حاشیه توزیع این اقلام غذایی  افزود: این پنجمین مرحله از توزیع کمک های مومنانه نهاد پیشرفت و آبادانی، بنیاد علوی و قرارگاه جهادی جاوید الاثر متوسلیان در شهرستان سرپل ذهاب است.

وی اظهار داشت: تاکنون در پنج مرحله بیش از ۶هزار بسته کمک معیشتی و چهار هزار و ۵۰۰ عدد کارت هدیه نقدی در بین خانواده های نیازمند و قشرهای آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: بنیاد علوی و نیروهای ارزشی و انقلابی در شهرستان منشأ خیر و برکات بسیاری شده اند و در عرصه های مختلف گام های بزرگ و موثری را برداشته است.

فاطمی نسب اضافه کرد: این نهاد در بخش های مختلف اجتماعی، کشاورزی، گردشگری و فرهنگی در شهرستان سرپل ذهاب اقدام های مفیدی انجام داده که در ادامه باعث رشد و شکوفایی این بخش ها در شهرستان می شود.

او گفت: در این مرحله خانواده های نیازمند در سطح شهر و روستاهای تابعه شناسایی شده و در کمال عزت و احترام این بسته های کمک معیشتی و پک‌های مواد غذایی به آن ها اهدا شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار