مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت لنده در آستانه ی سال نو پیام تبریکی صادر کرد که در آن نوید روزهای خوب را برای مردم این شهرستان متصور شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰ 20 March 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ در این پیام ضمن قدردانی دانی از همکاری های انجام گرفته طی این مدت از سوی دستگاه های مختلف دولتی و نهادهای فرهنگی در اجرای برنامه های توسعه ای بنیاد در شهرستان ایشان خواستار همکاری و همراهی بیشتر در تسریع روند محرومیت زدایی لنده شد.

نوید روزهای خوب برای لنده در پیام نوروزی مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان

در پیام نوروزی  مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان لنده  آمده است؛
بسم الله النور
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ..
فصل بهار فرصتی ارزشمند برای حمد و سپاس خداوند و مشاهده قدرت لایزال الهی در زنده کردن طبیعت و فرصتی است برای اندیشیدن در نو شدن و حرکت بسوی تکامل و پیشرفت روز افزون انسان و جامعه است.

سال 1400 را در حالی آغاز می کنیم که در سال گذشته به یاری پروردگار و با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و دستورالعمل های ابلاغ شده از سمت ریاست محترم بنیاد مستضعفان و مدیر عامل محترم بنیاد علوی و همت جهادی و شبانه روزی همکاران محترم خود در نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده ، شاهد دستاورد ها و آغاز بکار پروژه های زیر ساختی مهم در شهرستان لنده در حوزه های بهداشت و درمان ،راه،کشاورزی،آموزش و پرورش و... بوده ایم و امیدواریم از این پس این روند با همیاری و همکاری مردم فهیم شهرستان لنده و مسئولین ادامه یابد.

اینجانب ضمن تقدیر و قدردانی از تلاش های همه همکاران و همدلی و همراهی مردم شریف شهرستان لنده ، اعیاد شعبانیه ، آغاز سال نو و بهار طبیعت را که نشانه قدرت ذات خالق یکتاست را به مردم شریف شهرستان لنده خانواده های محترم شهدا و ایثار گران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم که در سال جدید در کنار همکاران و مسئولین گام دیگری در رفع محرومیت از چهره لنده عزیز و زیبا برداریم.

بر خود لازم می دانم از امام جمعه محترم و فرماندهی محترم سپاه ناحیه لنده ، ادارات دولتی و گروه های جهادی که در مسیر پیشرفت و آبادانی شهرستان لنده در سالی که گذشت با ما همدل و همراه بودنده تقدیر و تشکر نمایم.

مراد مرادی پور

مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار