امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اکنون که در آستانه عیدنوروز و تعطیلات سال جدید قرار داریم باید باتوجه به ویروس کرونا باید دید و بازدیدها را با استفاده از فضای مجازی انجام دهیم و شیوه نامه های ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی کرونا را جدی بگیریم.
کد خبر: ۹۵۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 20 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار اظهار داشت: دشمن در سال جاری باوجود شیوع ویروس کرونا ‌تحریم های ایران را بخصوص در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی تشدید کرد و این موضوع باعث تلفات انسانی زیادی در کشور شد اما با این وجود با همت و تلاش مجدانه کادر درمان و ازخودگدشتگی آنها کرونا مدیریت شد.

وی گفت:اکنون که در آستانه عیدنوروز و تعطیلات سال جدید قرار داریم باید باتوجه به ویروس کرونا باید دید و بازدیدها را با استفاده از فضای مجازی انجام دهیم و شیوه نامه های ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی کرونا را جدی بگیریم.

امام جمعه ایلام مطرح کرد:دشمن به خوبی می داند هرگونه تحرک جنگی برعلیه ایران اسلامی جوابی کوبنده و سریع را از سوی قوای نظامی جمهوری اسلامی در پی خواهد داشت و برگزاری رزمایش های ارتش و سپاه به خوبی نمایانگر اقتدار کشور بود. 

وی افزود: تا زمان لغو کامل تحریم ها مذاکرات برجام انجام نخواهد گرفت و باید قبل از هرگونه مذاکره ای در خصوص برجام، آمریکا و متحدانش تمام تحریم های علیه ایران را لغو و به تعهدات خود در مورد برجام عمل کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار