شهردار اصفهان گفت: پل اول شهید سلیمانی از جبهه شرق به جنوب در مدار خدمت قرار گرفت تا خللی در رفت و آمد مسافران به وجود نیاید.
کد خبر: ۹۵۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 19 March 2021

قدرت الله نوروزی روز جمعه در حاشیه بهره برداری از جبهه شمال- جنوب پل شهید سلیمانی در گفت و گو با ایرنا افزود: کارشناسان بر این باور بودند که افتتاح از پل شهید سلیمانی تا عید نوروز باور کردنی نیست.

وی ادامه داد: خرسندیم که این پل با همت و تلاش کارگران، مهندسان و اعضای مدیریت شهری مسیر دقیق و برنامه ریزی شده را طی کند و امروز به بهره برداری برسد.

شهردار اصفهان، پل شهید سلیمانی را اقدامی جهادی، انقلابی و برنامه ریزی شده دانست که می‌تواند راهگشای مناسبی برای رفت و آمد خودروها از جبهه غرب به شرق و شمال به جنوب دانست.

وی بیان کرد: پل دوم و سوم شهید سلیمانی پس از رفع نواقص و نصب علایم راهنمایی و رانندگی در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

نوروزی، ساخت این پل را ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر دانست و افزود: هزینه اجرای این پل دویست میلیارد تومان است که اگر امروز این پل ساخته می‌شد ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه در برداشت.

پل شهید سلیمانی نقش تعیین کننده‌ای در حمل و نقل دارد

 فرماندار اصفهان تصریح کرد: پل شهید سلیمانی اقدامی ارزنده است که نقش تعیین کننده‌ای در حمل و نقل و ترافیک و سلامت روحی روانی و ارامش مردم و رانندگان داشته باشد.

حسین سیستانی با اشاره به اقدامات متعدد شهرداری اصفهان در راستای تحقق هوای پاک گفت: از جمله این اقدامات اجرای طرح زوج و فرد، ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری، محور چهارباغ و پیاده راه سازی بوده که به کاهش حجم تردد در مرکز شهر کمک می‌کند.

 پل شهید سلیمانی یکی از مهم‌ترین رخدادهای عمرانی است

 رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهر اصفهان یکی حساس‌ترین شهرهای کشور است و رخدادها، فعل و انفعالات توسط مردم، نخبگان، خبرگان و کارشناسان رصد می‌شود.

علیرضا نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: پل شهید سلیمانی یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رخدادهای عمرانی است و ضرورت انجام این کار مورد اتفاق بود.

وی گفت: وظیفه مدیریت شهری بروزرسانی نیازهای شهروندان و شهر است.

پل شهید سلیمانی در کیلومتر صفر حلقه حفاظتی واقع شده است

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان افزود: در آستانه نوروز ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان یکی از ابرپروژه‌های عمرانی را در زمان مقرر به اتمام رساند.

ایرج مظفر با اشاره به مشخصات پروژه بیان کرد: پل شهید سلیمانی در نقطه صفر کیلومتر حلقه حفاظتی واقع شده و حلقه حفاظتی به طول ۷۸.۲ کیلومتر از این نقطه آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز با افتتاح یکی از مجموعه پل‌های شهید سلیمانی به طول ۴۹۵ متر و عرض ۱۴ متر مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: تمامی پل‌های این مجموعه آماده بهره برداری است اما به دلیل تکمیل نبود علایم راهنمایی و رانندگی و عدم صدور مجوز پلیس با تاخیر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پل شماره یک بیشترین تاثیر را در ترافیک منطقه ۱۵ داشت که امروز به بهره برداری رسید. به گفته مظفر، پل شماره یک(جبهه شرق به جنوب) به طول ۴۹۵ متر در عرض ۱۴ متر، پل شماره ۲(جبهه جنوب به شمال) به طول ۲۰۰ متر و عرض ۱۸ متر، پل شماره سه(جبهه جنوب به شمال) به طول ۱۸۸ متر و عرض ۱۸ متر و پل شماره چهار به طول ۱۰۶ متر و عرض ۱۹ متر بوده همچنین مجموع مساحت پل سازی ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر پل سازی زیرگذری به طول ۷۸۰ مترمربع ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار